בכל השנה נאלצים אנשי צוות המלונות השונים - מפקידי הקבלה, דרך אנשי שירות החדרים ועד אחרוני המנקים, לסבול לא מעט בקשות ודרישות של אורחי המלון, חלקן שונות ומשונות. ברשת מלונות Travelodge הבריטית, לה יש כ-522 בתי מלון ברחבי הממלכה, החליטו לחשוף את הבקשות הכי מוזרות שהתקבלו במהלך השנה האחרונה. 

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש 

אחת הבקשות המוזרות ביותר התקבלה במלון קינג קרוס בלונדון, בו אחד האורחים דרש שימלאו לו את האמבטיה בחדר בחלב עיזים טרי. במלון בליברפול אחד מהאורחים ביקש שארבעה אנשי צוות של המלון יתלבשו כמו הביטלס ויופיעו בחתונה של חבר שלו, כי הלהקרה ביטלה ברגע האחרון. 

פקידי קבלה בבית מלון (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
"יש דברים שאנחנו לא יכולים לעזור בהם". אילוסטרציה | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

ברשת בתי המלון ציינו שהלקוחות התובעניים ביותר הם אנשי העסקים, שמהווים כ-50 אחוז מכלל האורחים. אנשי העסקים, שלרוב מגיעים לזמן קצר, רוצים להספיק הרבה דברים במעט זמן ומבקשים הרבה פעמים שיעזרו להם בתקתוק הלו"ז. כך למשל, אורח במלון בניוקאסל ביקש שיארגנו לו סירה על מנת שיוכל לחצות נהר גדול בעיר, כי יש פקקים והוא מאחר לפגישה. 

"היכן שניתן, הצוותים שלנו ישמחו לעזור לאורחי המלונות הפזורים בכל רחבי המדינה", אמרה שאקילה אחמד, דוברת רשת בתי המלון. "עם זאת, תמיד יהיו בקשות שלא נוכל לעזור בהן לצערי. לא נוכל לדאוג שיהיה שלג, או לכך שהרמזורים יהיו ירוקים וגם לא שהשמש תזרח שעה מוקדם יותר. וכן, יש אנשים שמבקשים דברים כאלה".

אלה הבקשות הכי מוזרות שקיבלו עובדי המלון בשנת 2018:

"האם תוכלו לארגן לי קוויאר בייבוא ישיר מרוסיה"? (לונדון)

"תוכלו לדאוג למתת קומותיים לשני הכלבים שלי"? (בריסטול)

"האם אני יכול לקבל שמיכת פוך נוספת כדי לכסות את הבנטלי שלי בחוץ"? (יורק)

"אפשר לשנות את מספר הקומה בה אני מתארח, למספר המזל בתרבות שלי"? (ביסטר)

"אשמח לדעת את הגובה והרוחב של המלון כדי שאוכל לנחות עם המסוק הפרטי שלי". (פורט וויליאם)

 "האם יש אפשרות לדאוג שהלונדון איי יסתובב נגד כיוון השעון? (לונדון)

"האם ניתן להכניס סוסים לחדר"? (קנדל)

"יש אפשרות לארגן להקת דולפינים שתרקוד בדיוק בזמן שאני מציע נישואים לחברה שלי"? (טורקי)