לטוס עם ילדים קטנים זה לא עניין פשוט, אבל מה קורה כשהצוות של חברת התעופה, זה שאמור לעזור לכם להעביר את הזמן בקלות, הוא זה שהופך את החווייה לטראומטית? ג'ניפר דוורו (Jennifer Deveraux), שעלתה על טיסה של חברת ג'ט בלו (JetBlue) מניו יורק לבוסטון, ביקשה כי יתנו לבתה בת ה-3 להשתמש בשירותים בזמן שהמטוס עמד על המסלול בשל עיכוב בטיסה. בקשותיה נדחו ולאחר המתנה של חצי שעה הפעוטה הטילה מימיה על המושב. אך בזאת לא נגמר הסיוט.

גם לאחר התקרית המצערת אולצה הילדה להמשיך לשבת ואם זה לא מספיק, אז הטייס אף סובב את המטוס בחזרה לכיוון המסוף והכריז כי "יש נוסעת בעייתית במטוס". לבסוף דוורו קיבלה התנצלות רשמית מהחברה ואת הפיצוי, 5,000 דולר, ביקשה לתרום לצדקה.

>> עוד בחופש:

סקס, סמים וקצף: מלון המסיבות המטורף בעולם 
כאן לנים הכוכבים: המלונות הכי מפוארים בברזיל