דרמה בטיסת אל על משדה התעופה JFK שבניו יורק שהמריאה לישראל ביום חמישי האחרון בשעות הצהריים: נוסעת הסובלת מחרדת טיסה שבחרה מושב ליד חלון גילתה שבמקום בו הושבה אין אחד כזה בפועל. לאחר שביקשה מצוות הדיילים להושיבה במושב הנמצא ליד חלון ואף ציינה שהיא מוכנה לשלם על כך, הורדה בסוף מהטיסה, דקות ספורות לפני המראתה, כך לפי נוסעת שהייתה על הטיסה ופרסמה את המקרה בקבוצת הפייסבוק 'אל על הכי גרוע בעולם'.

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

לדברי א', האחראי על הטיסה החליט בתחילה להושיב את הנוסעת בחלק האחורי של המטוס למרות שלטענתה היו מקומות ישיבה מלפנים עם חלון. לטענתה, הנוסעת התווכחה איתו באופן לגיטימי על כך, אבל האחראי על הטיסה דיווח לטייס והיא הורדה מהמטוס.

"היא לא צעקה ולא קיללה ואפילו אנשי הביטחון היו המומים מההחלטה להורידה מהמטוס", ציינה א' בתגובות הגולשים לפוסט. "הנוסעת התנהגה למופת. זה ממש מטורף מה שקרה. היו הרבה מושבים ריקים ליד החלון. מה אסור לנוסע לדבר? זה היה מזעזע". 

מאל אל על נמסר:  "הנוסעת סרבה לשבת במושב שהזמינה מבעוד מועד. הצוות הציע לנוסעת מושב חלופי ליד חלון כפי שביקשה אבל מאחר והחלופה לא היתה בקדמת המטוס, הנוסעת לא הסכימה לקבלה ואף נקטה באלימות מילולית כלפי הצוות. משכך, הורדה מן הטיסה."

כמו כן, באל על מציינים שהמושבים הקדמיים, בהם התעקשה לשבת הנוסעת, עולים עוד כסף ולכן הוצע לה מושב עם חלון בחלק האחורי של המטוס בו לא תצטרך לשלם. בנוסף, ההורדה מהמטוס נבעה מכך שרצו למנוע את עיכוב יציאת הטיסה בזמן.