שני חברים טובים מצפון הארץ שטסו לחופשה באנטליה, גורשו ממלון מפואר בעיר בגלל שהם לא בעל ואישה.

השניים, בשנות ה-30 לחייהם, הזמינו לפני כמה חודשים חבילת נופש בת שישה לילות עם פנסיון מלא באדליה עלית לארה- בית מלון ברמה של 5 כוכבים באנטליה, כאשר כל אחד מהם שילם על החבילה 3,100 שקלים.

כשהגיעו למלון והתיישבו לאכול את ארוחת הצהריים הראשונה שלהם, ניגשו אליהם עובדי המלון וביקשו מהם לעזוב את המקום בנימוק שיש מדיניות האוסרת לארח זוג גברים.

נציג של המלון טען בפני השניים, כי הזמנתם אושרה בטעות ושיש הוראה מפורשת לא לקבל הזמנות של גברים בלבד או יחידים, בשל בעיות המתרחשות במלון.

"היינו בהלם שאמרו לנו שהמלון מקבל רק זוגות שהם בעל ואישה ולא גברים", אומר ל-mako אחד החברים, "שילמנו עבור החבילה אלפי שקלים וגרמו לנו לבושות ועוגמת נפש בפני כל אורחי המלון. פשוט גירשו אותנו".

השניים הועברו למלון אחר ברמה דומה אבל הם חשו שנגרמה להם עוגמת נפש גדולה. "אם ידעו שהמלון הזה לא מקבל הזמנות של גברים, אז איך סוכנות הנסיעות והספק אישרו לנו את ההזמנה?", קבלו השניים בתביעה בסך 24 אלף שקלים, שהגישו נגד ספקית החופשה וסוכנות הנסיעות.

הספק טען בכתב ההגנה כי סוכנות הנסיעות היססה בתחילה האם לאשר את ההזמנה של התובעים אבל לבסוף היא אושרה על ידי נציגה. "כשהתובעים היו באנטליה ניסינו לטפל בבעיה ולפתור אותה אבל ללא הצלחה. האחריות היא על סוכנות הנסיעות לא עלינו", טען הספק.

סוכנות הנסיעות טענה מנגד, כי היא רק מקשרת ומתווכת בלבד בין חברת הנסיעות והנוסעים לספקים ומפעילי השירות.

בית המשפט קבע כי הספק וסוכנות הנסיעות ישלמו לשניים פיצוי של 3,700 שקל וכי "מכירת חדרים במלון שאינו מקבל גברים ובודדים כזוגות כמוה כמכירת שירות שאינו ממשי"