זוג פנסיונרים ממרכז הארץ החליטו לפני כשנה להזמין לחופשה משפחתית באי זקינטוס ביוון את כל ילדיהם ונכדיהם. הם הזמינו שלושה חדרים גדולים במטרה להעביר את הנופש המשפחתי ביחד. "רצינו חופשה מיוחדת עם הילדים והנכדים ביחד באותו מלון כדי לבלות איתם זמן איכות במשך שבוע ימים. לכן הזמנו חדרים צמודים באותו מלון", הם אמרו, "ונציגה של חברת הנסיעות אישרו לנו שנהיה יחד באותו מלון".

לדבריהם, כמה שעות לפני הטיסה לחופשה הם קיבלו הודעה מנציגה של סוכנות הנסיעות כי המלון שהזמינו נמצא בתפוסה מלאה והפתרון היחיד זה לפצל אותם בשלושה בתי מלון שונים הנמצאים במרחק של מאות מטרים אחד מהשני.

"לא הציעו לנו בכלל לבטל את העסקה. הם הציבו לנו את זה כעובדה ולא הייתה לנו ברירה. אם היו מציעים לנו לבטל את החופשה היינו מבטלים. כל מהות החופשה היה שנהיה יחד", טענו הסבים.

כשבני המשפחה הגיעו לזקינטוס הם גילו שבפועל מלון אחד נמצא ליד החוף ושניים אחרים מרוחקים ממנו מאוד, על פסגת הר. הם ניסו ליצור קשר עם נציגת חברת הנסיעות אך כל מאמציהם עלו בתוהו. "שאלנו את מנהלת המלון כיצד קרה שקיבלנו אישור לחדרים במלון ויש תפוסה מלאה והיא התחמקה וטענה שהתשובה תכעיס אותנו", טענו בני המשפחה, "החופשה נהרסה".

הזוג שהזמינו את החופשה הגישו תביעה נגד חברת הנסיעות לבית המשפט לתביעות קטנות בסכום של 33 אלף שקל.

חברת הנסיעות הגישה כתב הגנה וביקשה לדחות את התביעה. לטענת החברה המרחק בין שלושת בתי המלון  שבהם שהו בני המשפחה לא עמד על יותר מ-300 מטר בלבד. עוד ציינה החברה כי היא למעשה משמשת כספק ולא סוכנת נסיעות של  בתי המלון וכל האחריות חלה על הספק.

השופט שדן בתביעה קיבל את מרבית טענות של בני המשפחה וחייב את חברת הנסיעות לפצות אותם בסכום של 9,200 שקל בנימוק שהעובדה שהיא רק הספק ולא סוכנות הנסיעות לא פוטרת אותה מאחריות למקרה.