הכתבה בקצרה: בעקבות תקלה במערכת ההזמנות העולמית של חברת רויאל קריביאן, ישראלים שהזמינו שיט מנמל חיפה, גילו מספר ימים בודדים לפני החופשה שהיא מבוטלת. בחלק מהמקרי המשפחה פוצלה - וחלק מהחדרים אושרו בזמן שאחרים לא. בחברה התנצלו על המקרה והודיעו שיפצו את כל מי שנפגע.

עשרות ישראלים שהזמינו לפני כמה שבועות חופשות קרוז בהפלגות של רויאל קריביאן שיוצאות מחיפה לאיי יוון במהלך הקיץ גילו שההזמנה שלהם בוטלה ללא שום סיבה. חלקם גילו את הביטול על החופשה המיוחלת ימים בודדים לפני שהיו אמורים לצאת אליה. "הזמנו חופשה עם רויאל קריביאן לפני יותר מחודשיים, עשינו סידורים ותכנונים לצאת לחופשה רומנטית אני ובעלי ואז קיבלתי הודעה שהחופשה בוטלה, ככה בלי שום סיבה", סיפרה גלי ל-mako.

>> יום אחרי שיצאו: ישראלי שירק על אחד העובדים נזרק מהספינה

ל-mako נודע כי בגלל תקלה במערכת ההזמנות של החברה העולמית כמות החדרים שנמכרו בפועל עלתה על ההיצע. לא מעט מאלה שחופשתם בוטלה התלוננו על כך בדף הפייסבוק 'קרוזים והפלגות' שאותו מנהל אופיר כהן.

גם עינב, שחופשתה בוטלה, אמרה: "זה לא הגיוני שביטלו לנו את השיט יום לפני שהיינו אמורים לצאת אליו כל המשפחה. זו לא בעיה שלי שהם מכרו יותר חדרים ממה שיש להם על האניות וביטלו לנו את החופשה. זה לא הוגן שתכננו ולקחו חופש ועכשיו הכול השתבש".

Rhapsody of the seas

גם חלק מבני משפחתו של אבי קיבלו הודעות על ביטול הנופש בעוד שאחרים יוכלו לצאת לשיט כרגיל. "פיצלו לנו את המשפחה. רצינו ליהנות יחד בשיט וזה אבסורד שחלק מאיתנו יהיה בהפלגה ואחרים יישארו בארץ", אמר אבי. "לא קיבלנו שום הסבר על ביטול הנופש לחלק מהמשפחה שלי. ההורים שלי לא קיבלו הודעות ביטול אבל אני אשתי והילדים כן. הזוי לגמרי".

מרויאל קריביאן נמסר: "אנו מברכים את עשרות אלפי הישראלים והישראליות שהזמינו חופשה ברויאל קריביאן ומהווים את ראשוני הנופשים של החברה בהפלגות שיצאו מישראל לאחר שרויאל קריביאן קבעה את חיפה כנמל בית.

"לצערנו חלה תקלה בלתי צפויה במערכת ההזמנות של רויאל קריביאן העולמית, דבר שהוביל לכך שבמספר מצומצם מתוך עשרות אלפי הזמנות, אושרה ההזמנה, למרות שבפועל לא נותרו חדרים על הספינה. עם היוודע הנושא יצרה רויאל קריביאן קשר עם הנופשים ועדכנה אותם על התקלה תוך מתן החזר כספי מלא על החופשה והוצאות נלוות שאם היו בגינה ובנוסף, מתן ערך של 100 אחוזים משווי ההזמנה להזמנת חופשה עתידית עם רויאל קריביאן. אנו מתנצלים בפני הנופשים על חוסר הנעימות ופועלים על מנת למצוא פתרונות לכל בעיה פרטנית של נוסע המגיעה לפתחנו".