13 נוסעים ממרכז הארץ שטיסתם מציריך לתל אביב בוטלה עקב תקלה טכנית במטוס של חברת 'סוויס אייר' תובעים מהחברה פיצוי של 181 אלף שקל, בעקבות כך אבל שזו לא טרחה לדאוג להם לטענתם לבית מלון והם נאלצו לישון על רצפת שדה התעופה.

המקרה התרחש לפני כשנה וחצי, כשהנוסעים, בהם בני משפחה עם ילדיהם הגיעו לטיסה מציריך לתל אביב. הם עשו צ'ק אין, עלו למטוס והתכוננו להמראה. "ישבנו במטוס והמתנו לטיסה לתל אביב", שחזר אחד הנוסעים. "בשלב מסוים הקברניט כרז לנו שהטיסה מבוטלת עקב תקלה טכנית. הופתענו מאוד. ירדנו מהמטוס והיינו בטוחים שידאגו לשכן אותנו בבתי מלון, לאוכל ולשתייה, אבל בפועל זרקו אותנו לדאוג לעצמנו".

לדברי הנוסעים, הם ביקשו מנציגי החברה להעביר אותם לישון בבתי מלון אבל אלה דחו את בקשתם. כאמור, בלית ברירה, נאלצו הנוסעים להעביר את הלילה בשינה על רצפת שדה התעופה. "הם סירבו למסור לנו את המזוודות. נשארנו בשדה התעופה 11 שעות, כל הלילה בלי ציוד בסיסי, רעבים וצמאים", קבלו הנוסעים.

תקועים בשדה התעופה (צילום: באדיבות המצולמים)
צילום: באדיבות המצולמים

תקועים בשדה התעופה (צילום: באדיבות המצולמים)
צילום: באדיבות המצולמים

באמצעות עו"ד אשר רוטבאום, מומחה לדיני תעופה, הנוסעים הגישו תביעה נגד חברת התעופה לבית המשפט השלום ברחובות ודרשו כאמור פיצוי של 181 אלף שקל (13,800 שקל פיצוי לכל נוסע).