חברת התעופה האמריקאית, יונייטד איירליינס, תגביר את פעילותה בישראל, עם 27 טיסות שבועיות שמגיעות למספר יעדים בארצות הברית: שיקגו, ניו יורק (ניוארק), וושינגטון וסן פרנסיסקו. על פי הדרישה העולה, תגדיל החברה את היצע הטיסות היוצאות לשיקגו משלוש טיסות שבועיות לארבע, בהתאם לביקוש הגובר. כך אמרה אתמול (רביעי) דוריס בורס, סמנכ"לית המכירות של יונייטד העולמית, במסיבת עיתונאים שהתנהלה במשרדי החברה בתל אביב. 

כחלק מהאירוע, סיפרה בורס על החזון העתידי של חברת התעופה בזמן שהעולם כולו, ובתוכו ענף התיירות והתעופה, מתרגל לשגרה המתחדשת והעלייה בביקוש לטיסות חופשות ועסקים: "אנחנו רואים שיש שינוי באופן שבו אנשים רוצים לצאת כעת לחופשה. הרבה יותר חשוב להם ליהנות, לבלות יותר עם חברים ומשפחה ולנצל את החופשות בצורה טובה. לפי מה שאנחנו רואים קיימת עלייה במיוחד בטיסות משפחתיות, חופשה וטיולים וגם בטיסות עסקים והייטק".

בהתייחסותה לפעילות החברה בישראל אמרה בורס כי "השוק הישראלי חשוב מאוד עבורנו ואנחנו רואים צמיחה מתמדת בביקושים של הישראלים לטוס עם יונייטד, אפילו בהשוואה לשווקים גדולים יותר. אנחנו נמצאים בתחרות מול החברות הבין-לאומיות והישראליות על קהל הנוסעים, ואנחנו עובדים כל הזמן להשתפר ולעמוד ברמת מחירים טובה".

יעל ברזילי דורין בורס ובוב שומכר מנהל מכירות יונייטד איירליינס
מנכ"לית יונייטד בישראל יעל ברזילי, סמנכ"לית המכירות העולמית דורין בורס ובוב שומכר מנהל מכירות אזורי

קיימות, שדרוג וייצוג שיווני

כחלק מהמיתוג של יונייטד איירליינס לאחר מגפת הקורונה, בחברה מדגישים את חשיבותו של נושא איכות הסביבה, כאשר החברה רוכשת דלק מטוסים בר קיימא יותר מכל חברת תעופה אחרת. בנוסף לכך, רק השבוע הודיעה על רכישת 400 מטוסים קלים וחדשניים בהשקעה של 15 מיליון דולר לצרכי טיסות בנות קיימא. בנוסף לכך הדגישה בורס את נושא הייצוג, כאשר החברה פועלת על מנת לשפר את פני הקהילה בכך שהיא דואגת לצרף עובדים מכל שכבות האוכלוסייה, כולל נשים, בני גזעים שונים וכו' בכל התפקידים בחברה. 

בהתייחסה למוצרי החברה ולשירותים שהיא מפתחת אמרה בורס כי במסגרת תוכנית יונייטד נקסט, לפיה ייכנסו לשרות בתוך חמש שנים חמש מאות מטוסים חדשים, כל מטוס יהיה מצויד בוייפיי מהיר במיוחד, וכן באפשרות חיבור בלוטות', לחיבור נוח למכשירי הנוסעים.

מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל, יעל ברזילי, אומרת כי החברה מנהלת דיונים מול הרשויות בנתב"ג על פתיחת לאונג' ייעודי ללקוחות החברה. לפי המנכ"לית, מדובר בצורך שעולה ככל שהביקושים לטיסות בקווי החברה לארצות הברית גוברים.