נראה שאפשר לרשום הצלחה לקמפיין של שיר אלמליח הקורא לצעירי אירופה לבקר בתל אביב וירושלים. מאז תחילת הקמפיין, שעלה בקיץ האחרון (ואותו הגה והפיק בית הקונספטים אלנבי) - בחודש יולי, עלתה כמות ההוסטלים שהוזמנו על ידי תיירים מאירופה ב- 91% בתל אביב ו-49% בירושלים ביחס לשנה הקודמת. כך עולה מבדיקת נתונים של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד.

"בדקנו את השינוי בהזמנות בערים שקודמו בקמפיין, תל אביב וירושלים, לפני ואחרי השקתו. מאחר והוא קודם בפני קהל צעיר בפייסבוק, אינסטגרם, Youtube ושותף על ידי מובילי דעת קהל, אנו מקשרים אליו את העלייה בהזמנות ההוסטלים מאחר וסגנון ארוח זה מאפיין צעירים" לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד.

זוכרים? 

נתונים נוספים מצביעים על שינוי גם בהזמנת מלונות מאירופה. בהזמנת סופ"ש אירופי (בימים שישי עד ראשון, כנהוג באירופה) בין החודשים ינואר-יוני, נרשמה ירידה של 21.9% בהזמנת מלונות בירושלים ביחס לשנה לפניה. אך מתחילת הקמפיין של אלמליח ביולי נרשמה עלייה של 57.2% בהזמנות ביחס לשנה הקודמת. בתל אביב נרשמה ירידה של 6.4% בהזמנת המלונות בחודשים ינואר-יוני, ובחודש יולי חלה עלייה של 101% בהזמנות.

בהזמנות חופשות אמצע שבוע אירופי (ימים שני עד שישי) נרשמה ירידה של 21.6% בהזמנות בירושלים בחודשים ינואר-יוני ביחס לשנה הקודמת. והחל מחודש יולי חלה עלייה של 28.2%. בתל אביב לא היה שינוי בהיקף ההזמנות בחודשים ינואר-יוני, אך מחודש יולי נרשמה עלייה של 60.2%.