אירוע חריג בבית המלון דן פנורמה באילת: דור ברסי ובן זוגה רועי חזרו בשעת לילה מאוחרת לחדר שהזמינו בבית המלון, נכנסו למיטה והלכו לישון, אלא שכעבור זמן קצר גילו כי אישה זרה לחלוטין ישנה איתם בחדר.

"בן הזוג שלי סיים חוצה ישראל ועובד לילות. היה לנו יום אחד באילת ואמרנו - נתפנק", שיחזרה דרסי בשיחה עם נסלי ברדה, "הלכנו לאכול ובסביבות אחת בלילה חזרנו לבית המלון ואמרתי לרועי - תקשיב, בוא נלך לישון. בשעה שתיים בלילה הוא העיר אותי ואמר, 'יש מישהו בחדר'. חשבתי שהוא מסתלבט עליי, הסתכלתי עליו וראיתי את הפנים שלו, הוא היה חיוור".

"אני הייתי בלי משקפיים אז לא ראיתי כלום. שמתי את המשקפיים וראיתי אישה מתעוררת מהספה שנפתחת למיטה. האישה אמרה, 'מה? למה אתם מעירים אותי?'. מתוך אינסטינקט חייגתי 100 למשטרה, כנראה שה-1 לא נלחץ והגעתי לקבלה. צעקתי - הצילו, יש לנו פה מישהו בחדר, תעזרו לנו. זרקתי את הטלפון וניסינו לברוח ממנה. האישה נעמדה ושאלה, 'מה אני עושה פה? למה אתם מעירים אותי? זה החדר שלי". שאלנו אותה - מי את? זה החדר שלנו, תצאי מפה".

נבהלתם מאוד.
"לא הבנו את הסיטואציה, לא ידענו אם זו סטייה או משהו אחר. הבן זוג שלי לוחם והוא הרגיש בסכנה. רק אחרי שהאישה נעמדה וראינו אותה בפיג'מה, הבנו שזאת לא מישהי שבאה לעשות לנו רע. ליבי אל האישה הזאת, כנראה שהיא חולה. אני מרחמת עליה".

ברסי ליוותה את האישה המבוגרת אל החדר הנכון. "האישה אמרה, 'אין לי בעיה ללכת, אבל אני לא יודעת איפה אני ולאן'. אמרתי לה, תני לי שנייה להתלבש ואלווה אותך. הסיטואציה הייתה מעט מביכה, הייתי כבר בהתקף חרדה והתפוצצתי מצחוק. זו דרך ההתמודדות שלי. ליוויתי אותה לקצה השני של המסדרון והיא כל פעם אמרה, 'איפה אני, אני לא מבינה, מי את, תפסיקי לצחוק'. רק עשר דקות לתוך האירוע עלתה פקידת הקבלה".

הסברתם לה מה קרה?
"אמרנו לה שנכנס אלינו בן אדם זר והיא אמרה שתבדוק עם בית המלון. ביקשנו חדר חדש כי הרגשנו לא מוגנים בחדר הזה. הם אמרו שאין באפשרותם והם יטפלו בזה בבוקר. ירדנו לקבלה, הרמנו קצת את הקול כי היינו נורא נסערים והביאו לנו חדר נוסף".

בשיחה שנערכה בין ברסי לנציגת השירות של בית המלון דן פנורמה כעבור כמה ימים, הנציגה ניסתה להתנער מאחריות לאירוע: "אנחנו יכולים להתנצל על החוויה שחווית ולהבין את המצוקה, אבל זו לא אחריות שלנו. זו אורחת חולה. ראית במצלמות שהדלת של החדר לא הייתה נעולה. צריך להיכנס קצת לפרופורציות. זה לא שאנחנו חיבלנו לך בחופשה באיזשהו אופן. נוצרה כאן סיטואציה שהיא לא בשליטת המלון".

טענת בית המלון שאתם לא סגרתם את הדלת.
"בעשר וחצי בבוקר פנו אלינו מבית המלון אחרי שאמרנו שאנחנו רוצים לעזוב. הם אמרו שכנראה לא טרקנו את הדלת וזה קורה שאנשים לא סוגרים עד הסוף את הדלת. אמרתי להם, אני לא באה לבית מלון כדי לטרוק דלתות. יש לכם ציר שמן כדי למנוע טריקות של דלתות. הם אמרו שהם מתנצלים והראו לנו במצלמות שהיא עברה דלת דלת עד שהצליחה לפתוח את הדלת שלנו. הם שלחו לי מכתב פיצוי כמחווה טובה".

תגובת בית מלון דן פנורמה באילת: "לצערנו הרב מדובר במקרה שבו אורחת נכנסה באמצע הלילה בטעות לחדר של אורחים אחרים שהדלת בו הושארה פתוחה. כמחווה של רצון טוב הוצע להם פיצוי של לילה חינם ושדרוג לחדר מפואר. יתרה מכך, היום המלון אף הגדיל לעשות והציע להם זיכוי מלא על הלילה בו שהתה במלון, בנוסף לפיצוי שהוצע להם. צר לנו שהאורחת בחרה לפנות לתקשורת בניסיון להשיג פיצוי גדול יותר ואנו חוזרים ומדגישים שלצערנו הדלת הושארה פתוחה".