אתר Airbnb שפעיל ביותר מ-26 אלף ערים וביותר מ-192 מדינות, עם יותר ממיליון מארחים ומטיילים רשומים במערכת, משיק פיצ'ר חדש בשם "experiences" (חוויות). הרעיון על פי החברה הוא לאפשר כלי חדש שיחבר בין אנשים.

נניח ואתם מתכננים טיול לברלין, שם תשיק החברה את הפיצ'ר בחודש מאי הקרוב, ואתם מעוניינים להכיר את קהילת ההיי-טק המקומית. תוכלו לחפש מישהו שבקיא היטב בנישה ולהתלוות אליו לסיור בין חברות הסטרטאפ הברלינאיות, כל זה כמובן בתשלום. באותה דרך בדיוק תוכלו לקבוע עם מישהו אחר שילווה אתכם לחוויות אחרות כגון: סיבוב בארים בשכונות פחות מוכרות לתייר או בילוי בקלאבים. הרעיון הוא לחבר בין תיירים סקרנים לאנשים מקומיים שמכירים היטב את השטח.

הצעד הזה של Airbnb הוא צעד נוסף בדרך, כפי שמעיד על כך ניית'ן בלייקרציק, אחד הבעלים של החברה מסן פרנסיסקו, להפוך לאתר שמציע חבילה כוללת של טיסות, אירוח וחוויות בהסתמך על חוכמת ההמונים. אם ניקח בחשבון את הצמיחה המטאורית של Airbnb - שהושקה באוגוסט 2008 ועד היום גייסה למעלה מ-4 מיליארד דולר ממשקיעים, ושהשווי המוערך שלה נאמד בלמעלה מ -30 מיליארד דולר, יותר מהשווי של רשת המלונות הילטון - אז כנראה שהם יודעים מה הם עושים.

>> והנה שירות קול קאזין הישראלי, שעושה בדיוק את אותו הדבר כבר מעל שנה