אחרי טיסה אנחנו תמיד מפחדים שהמזוודה שלנו לא תגיע או שיגרם לה נזק, אבל את מה שקרה לנוסעת בטיסה פנימית של אמריקן איירליינס בארה"ב, מפלורידה לדאלאס, אף אחד לא היה יכול לדמיין.

>> לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

"חיכינו וחיכינו למזוודה שלנו, אבל היא לא הגיעה", שיחזרה קריסטין הורובין שחזרה בתחילת השבוע מחופשה ביחד עם בעלה. "פתאום אחת העובדות בשדה התעופה שאלה אותי אם המזוודה שלי זו המזוודה שנמצאת בצד. זו אכן הייתה המזוודה שלי והיא הייתה הרוסה לגמרי והציוד שבתוכה גם". 

אין תמונה
יאללה די, בוא נצא

מהתמונות שקירסטין צילמה והעלתה לפייסבוק ניתן לראות שמה שקרה למזוודה ולציוד האישי שלה, היה ממש רשלנות. "הכל היה קרוע ומרוח בנוזל שחור", טענה קריסטין. "בערך 50 אחוז מהציוד שלי נעלם. את הציוד אפשר להחליף, אבל התחושה שכך טיפלו בדברים שלי היא נוראית. אף אחד לא סיפק לי הסבר למה זה קרה ואיך זה הגיע למצב הזה. זה לא יכול להיות שהמזוודה שלי צצה כך פתאום מבלי שאף אחד היה שם כדי להסביר לי מה קרה או להציע פיצוי".

מחברת התעופה נמסר: "אנחנו מתנצלים מאוד על הנזק שנגרם לציוד. אנחנו יודעים כמה זה קשה להגיע ליעד שלך ולגלות שהמזוודה שלך הרוסה לגמרי. אנחנו בודקים את נסיבות האירוע ומנסים להבין מה בדיוק קרה שהוביל למצב הזה".

דובר חברת התעופה טען שמבדיקה ראשונית נראה שהתיק נתפס באחד מהמסועים שהובילו אותו למטוס או ממנו וזה מה שגרם למזוודה להגיע כך ליעדה.   

חשוב לדעת שאם המזוודה שלכם ניזוקה במהלך הטיסה, דבר ראשון יש לצלם את הנזק ולגשת לדלפקי חברת התעופה בשדה. ככל שתחכו עם זה, יהיה יותר קשה להוכיח שהזנק אכן נגרם בטיסה וחברות התעופה יחפשו כל דרך אפשרית להעביר את האחריות. תנאי הפיצוי למזוודה שניזוקה הם מאוד קשים, היות וחברות התעופה מגנות על עצמן בנוקשות, ולצערנו התהליך יכול להיות די מתיש. בתוך כך, אם נשברו לכם הגלגלים של המזוודה, המאבק שלכם יהיה חסר סיכוי היות ועל גלגלים אין פיצוי.