סיפור אמיתי: כותב שורות אלה הזמין פעם ארוחה צמחונית במטוס וקיבל סלט חסות קטן, לחמנייה עם ריבה ותפוח, בטיסה שאורכה 9 שעות. זו עדיין סעודת מלכים לעומת מה שקיבל מרטין פבלקה בטיסה של חברת All Nippon Airways מטוקיו לסידני – טיסה עליה שילם 1,200 פאונד (כ-5,600 שקלים).

פבלקה טוען שדאג להזמין לעצמו מראש ארוחות נטולת גלוטן, ולמרבה הפתעתו בזמן שהנוסעים סביבו קיבלו ארוחת בוקר של נקניקיות, ביצים, פטריות, לחם ויוגורט, הוא קיבל מעדן אלים מפנק בדמות בננה אחת בלבד, עטופה בניילון ועליה מדבקה של GF) Gluten Free). כדי שיוכל להתמודד עם כמויות האוכל המטורפות האלה, קיבל פבלקה גם ערכה של מזלג, סכין ומלח.

העניין הוא שערב לפני הוגשה לפבלקה, שסובל מצליאק, ארוחה ראויה למדי, כך שחברת התעופה יודעת בעיקרון להתמודד עם ארוחות ללא גלוטן – פשוט לא בכמויות מפלצתיות של שתי ארוחות לטיסה, כנראה. "זו הייתה טיסה של 9 שעות, ולמרות שהבננה אכן הייתה נטולת גלוטן, היא לא השביעה אותי יותר מדי".
פבלקה אף מספר שניסה להתלונן לדיילת במטוס, וטען שגם היא כנראה הבחינה שמשהו לא בדיוק תקין בארוחה הזו, אבל טענה שאין לה באמת מה לעשות ושזו כנראה בעיה של הנהלה. כל התקרית הזו, כמובן, עוררה צחוק ולעג בקרב שאר הנוסעים בטיסה.

נציג של חברת All Nippon טען כי החברה מתגאה בכך שהיא מספקת חווית שירות ראויה לציון עבור כל נוסעיה. בנוגע לנוסע הספציפי הזה, לא עמדנו בציפיות ואנחנו מתנצלים בפניו אישית. "כתוצאה מהתקרית הזו אנחנו בוחנים מחדש את המדיניות שלנו בנוגע לארוחות ללא גלוטן והצורה שבה הן מוגשות", אמר. כי זה באמת לא לעניין להגיש בננה עם מלח.

(מקור)