תקופת המבחנים שבעיצומה, מביאה איתה המון סיכומים, לחץ, דחיינות, רעב מוגבר, דחף לא מוסבר לנקות את הבית ובסוף גם את המבחנים עצמם. כולנו כבר מכירים את הנוהל - להצטייד בעטים, נשנושים וחומר פתוח (המצאה של השטן!) לשים את התיקים בצד ולהכנס ל-3 שעות מורטות עצבים שיקבעו את עתידכם, או לפחות האם תצטרכו מועד ב'.

ואם כל זה לא מספיק מבאס בדרך כלל, עבור 8 סטודנטים להנדסה מאוניברסיטת גנט שבבלגיה זוהי תקופת מבחנים מבאסת במיוחד: על פי פרסום בבירסל טיימס, בזמן שהסטודנטים ישבו בכיתת הבחינה, הרכוש האישי שלהם, שהיה בחדר אחר- נגנב. בין החפצים האישיים שנגנבו היו מעילים ותרמילי גב, וכן גם מחשבים ניידים ובתוכם סיכומים יקרי ערך שכבר לא יחזרו. 

הדבר התרחש לאחר שהחפצים האישיים של הסטודנטים הושארו בחדר אחר ללא השגחה, וללא מצלמות אבטחה. זאת למרות, שבהנהלת האוניברסיטה טוענים כי הסטודנטים לא התבקשו להשאיר את חפציהם מחוץ לחדר הבחינה, אף על פי שהדבר מקובל על מנת למנוע רמאות בבחינה ושימוש ב'שליפים' למיניהם.

בנתיים אין זכר לציוד, ולסטודנטים הומלץ להגיש תלונה למשטרה. במקביל לכך, הנהלת האוניבריסטה ביקשה את שיתוף הפעולה של סטודנטים אחרים בדיווח במקרה שיתקלו במישהו המנסה למכור ציוד שעשוי להיות גנוב וכן הורתה לכלל הסטודנטים לא להשאיר חפצי ערך ללא השגחה.

המסקנה? תקופת מבחנים היא תקופה לא קלה גם ככה, עשו לעצמכם טובה ושמרו על הדברים שלכם.