View this post on Instagram

A post shared by Antheion Dennard (@alwaysliveinatlanta) on

לטוניה יאנג, בת ה-43 מאטלנטה, ג'ורג'יה היא אם חד הורית לשלושה, העובדת כמעצבת שיער במהלך היום וכנהגת אובר בלילות. היא למדה משפט פלילי באוניברסיטת ג'ורג'יה, עד שלימודיה הופסקו, בשל יתרת חוב שלא שולמה.

יאנג התכוונה לשלם את החוב, אך לטענתה, בכל פעם שהשיגה את הסכום הנדרש קרה משהו אחר והיא נאלצה לדחות את התשלום שוב ושוב לטובת הוצאות על ילדיה. אי תשלום החוב אילץ אותה להפסיק את לימודיה ועצר אותה מלהגשים את חלומה ולהפוך לעורכת דין.

באחת הנסיעות שלקחה כנהגת אובר היא הסיעה נוסע אל משחק באצטדיון הכדורגל באטלנטה, ובמהלך הנסיעה התפתחה בין השניים שיחה. יאנג שיתפה עם הנוסע את סיפור חייה, ובין היתר סיפרה לו איך נאלצה בגיל 16 לפרוש מהתיכון כדי לגדל את בנה הראשון, ואיך לאחרונה נאלצה להפיסק את לימודיה באוניברסיטה בגלל הקושי לשלם את יתרת התשלום, שעמדה על כ-700 דולר.

כמה ימים לאחר אותה נסיעת אובר, קיבלה יאנג טלפון מהאוניברסיטה, ובו התבשר לה כי החוב שלה שולם והיא יכולה להירשם לקורסים ולשוב לספסל הלימודים. יאנג מספרת שהיתה המומה לחלוטין מהבשורה "הייתי בשוק, זר מעולם לא עשה שום דבר כזה, או דומה לזה עבורי", היא אמרה לכתבים.

המחווה המדהימה הכניסה ביאנג מוטיבציה רבה והיא אכן חזרה ללימודים במטרה לסיים את התואר בהצטיינות, "הייתי חייבת לעשות את זה בשבילו, שמרתי על ציונים גבוהים. היה חשוב לי שהוא ידע כמה אני מעריכה אותו". 

מאז המקרה, שאירע לפני שנה וחצי, השניים שמרו על קשר; ולאחרונה, כאשר סיימה יאנג את הלימודים, הנוסע, קווין האש, היה שם לצד משפחתה בטקס הסיום וצפה בה מקבלת את התואר. השניים הצטלמו יחדיו ופירסמו דברי תודה והוקרה מרגשים בעמודי הפייסבוק שלהם. "אף פעם אי אפשר לדעת את מי אלוהים ישלח לשנות את חייך", כתבה לטוניה, "אני מעודדת את כל מי שזקוק לדחיפה נוספת לא לוותר."

האש שיתף גם הוא מספר פוסטים בנושא בעמוד הפייסבוק שלו, באחרון כתב כי הוא מתרגש וחש הכרת תודה על התגובות הרבות שקיבל, ושבעקבות המקרה הוא גילה עד כמה העולם צמא לחדשות טובות. עוד הוסיף כי לטוניה היא לוחמת וסיכם "זו היתה חוויה של פעם בחיים, מאחל לכולם 2020 מלאת אהבה, אדיבות ורצון טוב"