כבכל שנה, גם השנה תתקיים תחרות עיצוב הכרזות השנתית של המותג אבסולוט. התחרות, המתקיימת בישראל ובכל העולם, מזמינה אתכם לשלוח כרזות מעוצבות עם בקבוק הוודקה האיקוני של אבסולוט, כאשר הפרס הגדול העומד על הפרק הוא באמת גדול - 20,000 יורו (כ-84 אלף שקלים, למי שמעדיף לחשוב במטבע מקומי).

רוצים שהכרזה שלכם תתקבל לתחרות? אין בעיה. עצבו כרזה שכוללת את הצללית המפורסמת של בקבוק הוודקה של אבסולוט (חשוב שהצללית תוצג באופן ברור). בנוסף, הויז׳ן של הכרזה צריך להתחבר אל אחד מהערכים שאבסולוט מאמינה ודוגלת בהם: כל המינים שווים, לא משנה מהיכן אנחנו - כולנו בני אדם, כולם צריכים להיות חופשיים להביע את עצמם, אנשים צריכים להיות חופשיים לאהוב את מי שהם בוחרים ועל מותגים לפעול בשקיפות ובאופן בר קיימא.

אם הבנתם את הכללים ואפילו מצאתם השראה, כל שנותר לכם לעשות הוא לשלוח את הכרזה המעוצבת שלכם לכאן. הכרזות שיגיעו יבחנו על ידי חבר שופטים מיוחד שכולל את גיל פינשטיין, מאיגוד המעצבים בישראל. בשלב הראשון, הזוכה בתחרות הישראלית יקבל פרס כספי של 250 יורו וטיסה לתחרות הבינלאומית שתיערך בעיר שתתפרסם בהמשך. מתוך 25 זוכים מכל מדינה, ייבחר הזוכה הגדול או הגדולה שיקבל (או תקבל) את 20,000 היורו הנכספים.

מתלבטים אם להירשם לתחרות? אין לכם מה להפסיד. בקרו באתר על מנת להוריד את התבנית, ועקבו אחר הסגירה המדויקת של הכרזה. את הכרזה שלכם העלו לכאן יחד עם השם, תאריך הלידה, ארץ המגורים וכתובת האי-מייל שלכם בטופס המקוון. ושיהיה המון בהצלחה, כן?