המסלול האקדמי המכללה למינהל מארח את חברת Cyber 2.0 שמזמינה את הציבור הרחב לנסות לפרוץ את מערכות ההגנה של החברה. הפרס למי שיצליח לעמוד באתגר עומד על 100,000 ש"ח.

למעלה מ-500 סטודנטים, מתכנתים, ומהנדסי תוכנה נרשמו לתחרות שצפויה להתקיים מחר (ב') בבית הספר למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל, כחלק מכנס בחסות משרד הכלכלה והרשות לחדשנות.

איך זה הולך לעבוד?

חברת סייבר פרסה רשת מחשבים המדמים חברה עסקית, כאשר ההגנה היחידה עליהם היא מערכת ההגנה של החברה. כבר בתחילת התחרות, ההאקרים יקבלו כתובת IP חוקית בתוך הרשת, הכוללת את סיסמת האדמין של המחשבים. ההאקרים כבר יהיו במצב בו ניטרלו לכאורה את כל מערכות ההגנה, והצליחו להשיג דריסת רגל בתוך מערכות הארגון, מצב המוגדר כסיוט הגדול ביותר של כל מנהל רשת בכל חברה. הדבר היחיד שיוותר להאקר, הוא לפרוץ את הגנת Cyber 2.0, ולהשיג את הקובץ "התוכנית האסטרטגיות של החברה לשנת 2019".

"המכללה למינהל בוחנת תמיד איך אפשר לאתגר את הסטודנטים שלנו עוד צעד קדימה. היום כשהסייבר נהיה מתוחכם יותר ויותר, העובד בשוק הזה צריך להיות בעל מיומנויות אקדמיות רחבות, המביאות לידי ביטוי כושר יצירה ורוח של יזמות המאפשרות לו להתמודד עם האתגרים של השוק". סיכם מנכ"ל המכללה למינהל, רפי גמיש.