ג'ודי סטיל (צילום: dailymail.co.uk)
מחווה ל"שובר שורות" וולטר וויט על הרגל | צילום: dailymail.co.uk
הסטודנטית המוכשרת, ג'ודי סטיל, מוכיחה שאין צורך לבזבז נייר כשאפשר להשתמש בירך שלך כדי ליצור איורים יוצאי דופן. בזמן שסטודנטים אחרים שמשתעממים בזמן הרצאות פשוט מסמסים או גולשים בפייסבוק,  סטיל מצאה דרך מקורית יותר לבלות בשיעורים. הסטודנטית לאמנות חזותית מאוניברסיטת אמרסון בארצות הברית, התפרסמה ברחבי הרשת אחרי שפרסמה תמונות של ירכיה עליהם איירה שלל ציורי מופת.

"ממש לא ציפיתי שזה יהפוך לכזה גדול ובינלאומי"

סטיל שהחלה את לימודיה באוניברסיטה בשנת 2011 עבדה נמרצות על איורים חדשים לפני שמחקה אותם נהגה הסטודנטית לצלם בעזרת הטלפון שלה את היצירות ולהעלותם לרשת. האיורים זכו להצלחה רבה, בעיקר אלה של סולן רדיוהד, תום יורק, ושל וולטר וייט מהסדרה "שובר שורות", "ברור שתמיד מקווים שמישהו יראה את האמנות שלך, אבל ממש לא ציפיתי שזה יהפוך לכזה גדול ובינלאומי", היא הודתה בפני ה-boston globe.

>>מתלבטים היכן ללמוד? היכנסו לייעוץ תוך 3 שעות חינם

נראה שסטיל בדרך הנכונה עם 7,180 לייקים לדף הפייסבוק שלה וכחצי מיליון צפיות באיוריה ברשת imgur. כמו כן, חברות שונות פנו אליה עם הצעות עבודה: "אנשים מסביב לעולם מבקשים ממני להכין עיצובים או לוגואים לחברות שונות. אני לא בטוחה כמה מותר לי לדבר על כך", היא מספרת ומוסיפה, "חתמתי לאחרונה על מספר הסכמי סודיות עם חברות די גדולות".

"היא קלטה את החומר הנלמד טוב יותר בזמן שהיא ציירה"

בניגוד למה שאתם אולי חושבים, רוב המרצים של סטיל דווקא מעריכים את איוריה שנעשים בזמן ההרצאות שלהם. למעשה, הייתה אחת המרצות שלה, כל כך התרשמה מעבודותיה של סטיל והציעה לה את אחת מעבודותיה הראשונות. המרצה שלימדה את סטיל בשנה הראשונה שלה, ביקשה שסטיל תאייר את ספרה החדש. "ג'ודי הייתה תלמידה נהדרת, למרות הסיפורים שהיא מציירת מתוך שיעמום", אומרת מילר. "היא תמיד הייתה עסוקה במולטי טסקינג. היא הייתה קשובה וערה בדיונים בכיתה בזמן שהצד היצירתי של המוח שלה היה פעיל במקביל. לדעתי, היא אף קלטה חומר טוב יותר בזמן שציירה".

למרות הכשרון הגדול, סטיל דווקא אומרת שהיא מעוניינת לנסות את מזלה יותר בתחום עשיית סרטים והפקה מאשר באמנות, אבל כן מודה בכך שהאמנות היא עבורה טבע שני. בתור ילדה לא מקובלת בבית הספר היסודי והתיכון, סטיל ציירה במהלך שיעורים, ויצרה חברויות סביב אהבתה לאמנות ואיוריה. באוניברסיטת אמרסון היא ידועה בתור "אמנית הירכיים". 

ג'ודי סטיל (צילום: dailymail.co.uk)
גם תום יורק מככב | צילום: dailymail.co.uk

ג'ודי סטיל (צילום: dailymail.co.uk)
כשהרגל הופכת לסרט אימה | צילום: dailymail.co.uk

ג'ודי סטיל (צילום: dailymail.co.uk)
לא הייתם לוקחים את זה בתור קעקוע? | צילום: dailymail.co.uk

ג'ודי סטיל (צילום: dailymail.co.uk)
געגועים לחתול הפרטי באמצע השיעור? | צילום: dailymail.co.uk