ממש כמו בסרטים, לכולנו קרה הרגע הזה שבו לחצנו על "שלח" ושיגרנו לאדם הלא נכון את ההודעה או מייל הלא נכון. יש כאלו שימצאו את עצמם מדווחים בטעות על מסיבת הפתעה לחתן האירוע ויש מי שישלחו למושא הריכולים את ההכפשות הכי גדולות שלהם. לאחת מחברות המערכת יש סיפור על אאוטינג שעשתה בטעות לחבר הכי טוב (לשעבר) מול מכר אחר.

גם זואי אקסל, סטודנטית בשנה א' לעיצוב גרפי מאוניברסיטת אוהיו, מצאה את עצמה צורחת "אוי לא!" מחריש אוזניים כשהבינה ששלחה למרצה שלה את העותק הלא נכון של העבודה האקדמית שכתבה. היא הגישה לו את המסמך הלא מועדכן שבו כינתה את הפרופסור בשם חיבה לא מחמיא, בלשון המעטה.

פרופסור ג'ון הנדל קיבל מאחת הסטודנטיות שלו מייל משתפך, שבו התנצלה על כך שכתבה את שמו לא נכון. הנדל, שהיה בטוחה שהיא בסך הכל טעתה באיות שם משפחתו, השיב לאותה סטודנטית נבוכה באופן כמעט אוטומטי Nbd, קיצור ל-not big deal (לא אסון גדול, בתרגום חופשי). אבל אז הוא הגיע לאותה עבודה מדוברת ולא יכול היה להתעלם מהכינוי שקיבל.

בזמן שהוא מצפה למצוא שגיאת כתיב, הוא גילה שהסטודנטית כינתה אותו "Professor whats his nuts". אם נתרגם את זה לעברית אפשר לומר שהיא כינתה אותו פשוט "פרופסור מה-שמו", אמנם טייטל שמעט חובט באגו של הפרופסור, אבל לא פוגעני במיוחד. אך חשוב לשים לב לדקויות של שם התואר שהדביקה לו - השימוש במילה nuts עלול להתפרש גם כגס במיוחד, שכן מעבר ל"אגוזים" המילה משמשת גם כינוי בסלנג ל"אשכים" – אז "פרופסור איך קוראים לזין הזה", זה אולי התרגום הכי קרוב שהצלחנו למצוא בעברית לטייטל שהעניקה לו, מה שדי מסביר את גודל הפאדיחה של אותה סטודנטית נבוכה.

למזלה, היא נפלה על פרופסור שלא נעלב מהטעות ואף הרחיק לכת ושינה את הכינוי שלו בטוויטר לשם החדש שקיבל. הציוץ שהעלה אודות המקרה הצליח להגיע עד כה למעל 54 אלף תגובות ולמעל 354 אלף לייקים.

לאחר שראתה את הציוץ הויראלי, החליטה אוקסלי לצייץ בעצמה את ההסבר למה שקדם לו, או כמו שהיא כינתה זאת "סדרה של אירועים מצערים". ציוץ שבעצמו הפך לויראלי עם מעל 155 אלף תגובות ו-מעל 630 אלף לייקים.

בציוצה היא העלתה צילומי מסך של אותה עבודה מקוללת שנשלחה בטעות למרצה ואת המייל המתנצל ששיגרה בעקבותיו, לאחר שהבינה שאין באפשרותה לתקן את הטעות. "אני כל כך מצטערת על חוסר הכבוד... ושוב אני מתנצלת על הטעות הזאת", כתבה במייל ששלחה להנדל, "אני מקווה שזה לא משקף את מה שאתה חושב עלי, כי את המשימה הבאה אני מתכננת לשלוח לך בשם הנכון".


ככל הנראה, מה שהפך את הציוץ לכל כך ויראלי היה העובדה שסטודנטים רבים הזדהו עם אוקסלי, ושיתפו מחוויות דומות ומביכות לא פחות שעברו, הנה למשל ציוץ שלא יכולנו להתעלם ממנו: "לחבר שלי ולי היה מדריך במעבדה בשם מר פינץ' (גם לצבוט - בתרגום לעברית) ופעם אחת בטעות הוא הגיש לו עבודה עם הטייטל 'מר צבוט לי את הפטמות'".


אגב, את הציון שקיבלה אוקסלי על אותה עבודה היא והפרופסור העדיפו שלא לפרסם - לנו נותר רק לתהות מדוע.