אריק טסה הוא צעיר בן 24 מהונג קונג, שלרוב מבלה במסיבות עם האנשים המפורסמים בעולם וצופה במשחקי כדורסל עם כוכבי NBA – והחל מיום שלישי הוא הפך למיליארדר: לרגל סיום לימודיו באוניברסיטת פנסילבניה הוא קיבל מניות בשווי של כ-3.88 מיליארד דולר בחברת התרופות שבבעלות משפחתו, "Sino Biopharmaceutical Limited" – חמישית מסך המניות שלה. ואם המניות לא מספיקות, אריק מונה גם לתפקיד חדש: מנכ"ל הוועד המנהל של החברה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

טסה נכנס תוך רגע למועדון המיליארדרים האקסקלוסיבי של אסיה בכלל ושל הונג קונג בפרט. עם זאת, בהודעה רשמית של החברה דווקא נמסר כי הוא מעדיף להישאר מחוץ לאור הזרקורים ולשמור על פרופיל נמוך.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Party with my idol 和女神一起尬舞 #rihanna #nyc #2017

A post shared by Eric Sy Tse (@erictse0816) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

#bellahadid #venice #2017 @bellahadid

A post shared by Eric Sy Tse (@erictse0816) on

עמוד האינסטגרם של טסה, לעומת זאת, מצביע על מציאות קצת אחרת: שם אפשר לראות תמונות ממסיבות לצד הדוגמניות המפורסמות בעולם, כמו בלה חדיד ולילי אלדרידג', וגם עם ריהאנה בניו יורק, ערב אותו תיאר כ"מסיבה עם האלילה". גם ספורטאים בולטים לא חסרים במאגר החברים של טסה, בהם השחיין האולימפי סון יאנג וכוכב ה-NBA יאו מינג.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

#最萌身高差 #withthegiant #姚明 #YaoMing

A post shared by Eric Sy Tse (@erictse0816) on

המיליארדר החדש לוקח חלק בגל העושר החדש בסין – שמרוכז בעיקר בידי יזמי טכנולוגיה או חברות התרופות. אלו, מהוות 8% מרשימת העשירים ברפובליקה הקומוניסטית המתפתחת – נתון שהוכפל תוך עשור. על פי דוח העושר השנתי שפורסם ביום שני האחרון, לראשונה יש יותר סינים ברשימת העשירון העליון בעולם מאשר אזרחי ארה"ב.