האתר התחיל לפעול בשנת 2000 בדומיין www.universities-colleges.org.il. הוא הוקם על ידי ד"ר מרדכי (מוטי) פרידמן מהמחלקה לחינוך של הסוכנות היהודית, ד"ר פרידמן שימש כמנהל מרכז התקשוב הפדגוגי של המחלקה לחינוך בסוכנות היהודית ולאורך השנים מילא תפקידים משמעותיים נוספים בהם מנהל המרכז החינוכי בהר הרצל, וכיום הוא מכהן כמנהל האקדמי של הארכיון הציוני.

את האתר "לימודים בישראל" יזם פרידמן מתוך מטרה לתת הכוונה וייעוץ לצעירים שמתעניינים ברכישה של השכלה ומקצוע בישראל. לאורך השנים, האתר עבר שדרוגי עיצוב והתווספו לו תכנים מגוונים ועדכניים כדי להפוך אותו ליעיל, נגיש ואיכותי יותר לגולשים. הוא גם נכלל מספר פעמים ברשימות האתרים השימושיים בארץ לבחירת לימודים וקריירה שפורסמו על ידי אתרים מובילים. כיום האתר מנוהל על ידי חברה פרטית – טרפיקו בע"מ.

מאז, במשך יותר מ - 20 שנה, האתר נותן מידע וייעוץ למתעניינים בלימודים. מתוך אמונה שלימודים הם אחד הכלים הכי חשובים להצלחה בחיים, ומספקים מידע ושירותים כדי לעזור לגולשים להבין את כל האפשרויות ולבחור את המסלול שהכי מתאים להם.

לאתר יש מעל חצי מיליון מבקרים בחודש, והוא גם מפעיל עמוד פייסבוק עם יותר מ - 50 אלף עוקבים. ומעכשיו תוכלו להיכנס אליו בדומיין החדש Study.co.il

אין סיכוי שלא תמצאו את מה שאתם צריכים

באתר יש כמות גדולה של מידע בתחום הלימודים, שמתעדכן כל הזמן. אפשר למצוא בו פרטים על יותר מ - 8,000 מסלולים לתואר ראשון, תואר שני, לימודי תעודה, לימודי הנדסאים וקורסים להכנה לפסיכומטרי ולבגרות. הוא גם כולל מידע על יותר מ - 600 מוסדות. בקיצור, כל מה שבאמת צריך לדעת כדי להתמצא בעולם המורכב והענקי הזה שנקרא לימודים.

מידע מקיף ושירותים חינמיים לסטודנטים וסטודנטים לעתיד

חושבים על מסלול לימודים אבל לא בטוחים? באתר "לימודים בישראל" מציעים שירותים חינמיים לסטודנטים ולמי שנמצאים לפני בחירת הלימודים. אפשר למצוא בו פורומים עם יותר מ - 65,000 שאלת ותשובות, לוח מלגות בשווי של מעל 200 מיליון שקלים, סקר ענקי עם חוות דעת והמלצות של יותר מ - 28,000 סטודנטים שמספרים מה הם באמת חושבים על המוסדות והמסלולים שבהם הם לומדים היום, מחשבון בגרויות, שאלונים ומבחני אישיות לקבלת החלטות, ועוד.

וזה עוד לא הכל

באתר השיקו גם סדנה דיגיטלית לבחירת לימודים ומקצוע לחיים שנקראת ZUZU, בהדרכה של מנטורים כמו אלון גל ופרופסור יורם יובל. בסדנה תוכלו להכיר טכניקות לקבלת החלטות חשובות בחיים, לקבל תשובות לשאלות חשובות כמו איך למצוא אושר בקריירה, וגם לשמוע סודות להצלחה של מפורסמים.