מכירים את התירוץ השחוק "הכלב אכל לי את שיעורי הבית"? הנה מישהי שחוותה אותו על בשרה: קריסטינה רואיז, שסיימה לאחרונה את לימודיה באוניברסיטת פורטו ריקו, גילתה בדרך הקשה שלפעמים המציאות עולה על כל קלישאה.

במהלך טקס הענקת תעודות בוגרי תואר ראשון באוניברסיטה, קצת אחרי שירדה מהבמה לקבל את התעודה שעבדה עליה כל כך קשה במשך שלוש שנים, קריסטינה התכופפה כדי להצטלם עם כלב הבולדוג האהוב שלה – העונה לשם טרזן.

כשטרזן ראה את תעודת הסיום במרחק נגיעה, הוא לא עמד בפיתוי ופשוט חטף אותה וסירב לשחרר. "כולנו היינו מופתעים" אמר אנריקה, אחיה של קריסטינה שגם נשמע צוחק ברקע בסרטון שתיעד את הרגע המביך, "זה היה ממש בלתי צפוי".

עכשיו התעודה שווה יותר - כי יש עליה חתימה מיוחדת

האם לקריסטינה זה הפריע? כלל וכלל לא. מסתבר שבמהלך הלימודים טרזן הפך לשם דבר באוניברסיטת פורטו ריקו - כל התלמידים מתים עליו והם אפילו בנו פסל עצום שלו מעיסת נייר שהוצב במרכז הקמפוס.

בעיני קריסטינה, העובדה שטרזן גנב לה את התעודה רק הפכה את רגע הסיום שלה לאפילו יותר מיוחד, והיא לא היחידה שחושבת כך: "כולם אומרים שלאחותי יש תעודה ייחודית עכשיו, כי טרזן 'חתם' עליה", הוסיף אנריקה, "אימא שלנו כל כך התרגשה בטקס הסיום, והתעודה הגנובה הייתה הדובדבן שבקצפת".