אנחנו מגיעים מלאי אמביציה ללימודים, משקיעים משאבים, יונקים כל מידע שיכול לשרת אותנו בהמשך, ואז, כשעוברים את קו הסיום, מגלים שאנחנו בעולם הגדול עם תואר מכובד, אבל יש לנו עוד הרבה מה ללמוד ברמה המקצועית. המרכז האקדמי פרס זיהה את הבעיה הזו וכפתרון מושלם יצר את מסלול תואר פלוס! גם תואר אקדמי וגם תעודות מקצועיות שנותנות יתרון משמעותי בשוק העבודה וכל זה, ללא עלות נוספת.

"אני מקפידה שתכנית ה-MBA של המרכז האקדמי פרס תהיה פרקטית", אומרת טלי תאני הררי, ראש התכנית לתואר שני במנהל עסקים, "כמובן שיש בלימודי אקדמיה תיאוריות וגישות, אך הלמידה צריכה להיות בהסתכלות פרקטית, כי המשמעות היא שהסטודנט יוכל להשתלב בשוק העבודה עם הכלים שהוא למד כבר באקדמיה".  

תאני-הררי מוסיפה, שנדבך חשוב בלימודים אקדמיים, הוא העדכניות והרלוונטיות: "בתפקידי, אני בכל רגע חושבת איך ניתן לעדכן את התוכנית, על מנת שתהיה הולמת יותר לאתגרים שממתינים למנהלים כיום. ושהבוגרים יקבלו את כל מה שהם זקוקים לו כדי להיות מנהלים טובים יותר".

לימודי תעודה מתקדמים, בשילוב עם התואר וללא עלות נוספת

"תואר פלוס" הינו מסלול  לימודים ייחודי, המעניק לימודי תעודה מתקדמים, אשר ניתנים לשילוב עם התואר, ללא עלות נוספת. מה שיקנה לו בסיום הלימודים תעודה מקצועית  ייחודית ויהווה לו יתרון משמעותי בשוק העבודה.

כך לדוגמא, תלמידי MBA יוכלו לבחור בשני קורסי בחירה במסלול של גישור: מבוא לגישור וקורס מתקדם בגישור, וכך בסיום התואר השני יקבלו גם תעודת מגשר, שמחוץ לכותלי המוסד כרוכה בעלויות גבוהות במיוחד.

תכנית "תואר פלוס" מיושמת במרבית מסלולי הלימוד במרכז האקדמי פרס (13 מסלולי לימוד לתארים ראשונים ושניים). לדוגמא: תלמידי התואר הראשון במשאבי אנוש יוכלו לבחור מבין תעודות מקצועיות בתכנון הון אנושי, תעודת תכנון ותגמול עובדים ועוד. תלמידי התואר הראשון במנהל עסקים יכולים לבחור בין תעודת נדל"ן וייעוץ משכנתאות לבין מסלול שיווק דיגיטלי שגם כולל השמה מובטחת בהייטק(!),  וסטודנטים לתואר השני בייעוץ ופיתוח ארגוני יוכלו לקבל תעודות גם בניהול משאבי אנוש בהייטק, פסיכולוגיה חיובית בארגונים, תעודת הנחיית קבוצות ועוד.

פלוס מותאם לשוק העבודה

במרכז האקדמי פרס דואגים להיות עם האצבע על הדופק, להישאר בכל זמן עדכניים ולהביט קדימה לעבר מגמות מסתמנות בשוק העבודה. על פי התפיסה הרווחת במרכז, סטודנט המסיים את לימודיו לא אמור להתאים רק לסביבת העבודה החדשה שלו אלא אמור גם לדעת להתמודד עם החידושים וקצב השינויים, ולשם כך מעניקים לו במהלך תקופת הלימודים את כל הכלים הנדרשים להתמודדות עם המגמות המסתמנות.

צעד אחד קדימה

"תעודת ניהול אי קומרס היא דוגמא לכך", מוסיפה תאני- הררי. "בעולם העבודה הנוכחי תחום המסחר המקוון מתפתח בקצב מסחרר. במהלך לימודי ה-MBA, ניתנת אפשרות לרכישת תעודה מקצועית בלימודי ניהול אי קומרס, שבהם לומדים להבין את עולם המושגים של המסחר המקוון ואילו כלים יהיו אפקטיביים בעולם זה עבור המנהלים של המחר. לימודים מקצועיים של בינה עסקית היא דוגמא נוספת לכך, אשר מאפשרת לסטודנטים ללמוד את יישומים ניהוליים של ביג דאטה. בתחום ההשקעות\ לדוגמא, ניתנת לסטודנטים אפשרות ללמוד ניהול השקעות ופינטק לתעודה מקצועית, במסלול זה הם יקבלו כלים רלוונטיים לעולם הפיננסים ותעשיית הידע הנלוות אליו.  

יתרון משמעותי בשוק העבודה

"בסיום לימודי ה"תואר פלוס", הסטודנטים יקבלו את תעודת התואר האקדמי, ובנוסף, עוד מספר תעודות שיהוו את הממשק המקצועימה שיקנה להם יתרון בשוק העבודה התחרותי", אומרת תאני-הררי, "יש שפע של בחירה בין המסלולים השונים של התואר פלוס, וכל סטודנט יכול להחליט אם לבחור קורסים מתחום אחד או ממספר תחומים. יש סטודנטים שמחליטים בהתאם לקריירה, יש שרוצים להתמקצע בתחום אחד, וכיום יש יותר ויותר שרוצים לשלב בין כמה תחומים, כמו לדוגמא, בינה עסקית ותעודת מגשר. יש לא מעט שילובים שמעניקים להם יתרון להשתלב בשוק העבודה, ולהביא איתם כמנהלים ערך מוסף לחברה".