בישראל לומדים כ-350 אלף סטודנטים וסטודנטיות (לתארים ראשון, שני והנדסאים) שהופכים ליעד אסטרטגי מבוקש עבור שלל מועדוני הצרכנות השונים, אך בניגוד למועדוני הצרכנות הדיגיטליים שקיימים בשוק, אפליקציית MOOD, שצפויה להיות מושקת בשבוע הבא, נוסדה על ידי סטודנטים, למען סטודנטים ותופעל ישירות על ידי התאחדות הסטודנטים ואגודות סטודנטים בקמפוסים ובאוניברסיטאות השונות.

מדובר למעשה לא רק במועדון צרכנות, אלא בפלטפורמה ראשונה ויחידה מסוגה אשר צפויה לרכז במקום אחד כל עולמות התוכן הרלוונטיים לסטודנטים. קברניטי המיזם מבטיחים לא להיות עוד מועדון צרכנות אלא קהילת סטודנטים פעילה ותומכת, המעניקה לצד הטבות צרכניות גם עולמות של קידום קריירה, חינוך פיננסי ועולמות תוכן וערך עבור הסטודנטים.

"חיזוק כוחו הצרכני של ציבור הסטודנטים"

בין התכנים הבלעדיים שיעלו באפליקציות תמצאו תכניות האצה למציאת עבודה במהלך התואר או בסיומו, מועדון הטבות צרכני עבור סטודנטים (הכולל מוצרים פיננסים ייחודיים לרבות הלוואות ללא ריבית), איתור מלגות, הטבות פרסונליות בהתאם למיקום מוסד הלימודים, אזורים ייעודיים לאגודות הסטודנטים השונות ועוד. בעתיד צפויה האפליקציה להציע הנפקה דיגיטלית של תעודת הסטודנט וצפויה לכלול גם מערכת שעות וציונים.

האפליקציה הוקמה בשותפות קבוצת ההפקות והתוכן הגדולה בישראל בלוסטון, יחד עם קבוצת קרן שכ"ל  (מועדון הצרכנות הפיננסי הגדול בישראל שמעניק בין היתר הסדר מימון והלוואות לסטודנטים ללא ריבית ובתנאים אטרקטיביים), נכס – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א ואגודות הסטודנטים המקומיות. למייסדי האפליקציה הצטרפו שותפים אסטרטגים כדוגמת Pepper, הבנק הראשון בישראל שכולו במובייל מבית לאומי וקבוצת איסתא. עלות ההשקעה בפיתוח האפליקציה מוערכת בכ-5 מיליון ש"ח.

"אחרי עבודה מאומצת של כל השותפים, ומתוך רצון גדול לממש את הכוח הצרכני של הסטודנטים בארץ, מועדון הלקוחות היחידי בישראל שנוצר מהסטודנטים עצמם ולמענם, יוצא לדרך", סיפר שלומי יחיאב, היו"ר הנכנס של התאחדות הסטודנטים הארצית, "הטכנולוגיה הייחודית עליה עמלנו בשנה וחצי האחרונות יודעת לפלח את הסטודנטים לפי אזור הלימודים שלהם, ובכך כל אחד נחשף להטבות לוקליות וארציות. אני מאוד גאה במוצר, וביכולת שהוא מביא עמו לחיזוק כוחו הצרכני של ציבור הסטודנטים בישראל".