מרתון של ראיונות עבודה אצל טובי אנשי הקראייטיב בארץ  בערב אחד - מתאים לכם? "הבצפר" של חברות הפרסום יקיים את "הפורטפוליו נייט", הנערך בו זמנית בכל מדינות העולם ונועד להצגת תיקי עבודות ולגיוס עובדים. זוהי השנה ה-12 בה נערך האירוע בערים שונות בעולם כמו בייג'ינג, ביירות, שיקגו, ניו יורק, פריז, שנחאי וכו'.

כמדי שנה בכל הערים הגדולות בעולם, נפגשים ארט דיירקטורים, קופירייטרים, אנשי קריאייטיב בתחום הדיגיטל ומעצבים צעירים ושאפתנים, עם מנהלי הקריאייטיב הבכירים מתעשיית הפרסום. במסגרת הערב נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכישרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים עשויים למצוא את עצמם עם הצעת עבודה.

בין החברות שישלחו אנשי קריאייטיב לאירוע אפשר למצוא את ברוקנר נטע יער, ראובני פרידן, פוגל אוגלבי, Y&R, דחף אחד, שמעוני פינקלשטיין ברקי, דרורי שלומי, גליקמן נטלר סמסונוב, גיתם, אדלר חומסקי&ורשבסקי, JWT, מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, שטרית מדיה גרופ ועוד.

כחלק מקידום האירוע הפיק "הבצפר", סרטון הזמנה להשתתפות בפורטפוליו נייט הסרט הופק על פי רעיון של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, בניהול קריאטיבי של טל פרלמוטר. בסרטון משתתפים אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום בתפקיד עצמם.

בתחום הפרסום ישנה כיום מגמת ביקוש נרחבת לאנשי קריאייטיב וארט דיירקטורים, בשל כך, הנחו משרדי הפרסום את "הבצפר" של חברות הפרסום לפתוח מסלול ארט דיירקשן ייחודי אשר יכשיר לעבודה ארט דירקטורים המתמחים בפרינט, טלוויזיה ודיגיטל. את הקורס פתח "הבצפר" של חברות הפרסום ו"מנטור" - המכללה לעיצוב גרפי, ניו מדיה וצילום. הקורס מועבר על ידי בכירי הארט דיירקטורים, המעצבים, מומחי הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל ומאפשר תוך שנה וחצי להגיע להסמכת ארט דיירקטור לתעשיית הפרסום. הקורס נבנה תוך איזון מדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית, כדי להכשיר את בוגרי קורס לעבודה מהיום הראשון. הקורס ייפתח ביוני 2014. להרשמה

האירוע יתקיים ב-21 במאי ב "הבצפר" של חברות הפרסום בנמל ת"א, החל משעה 17:00 ועד 22:00, בעלות של כ- 100 ש"ח לכרטיס. מידע נוסף והזמנת כרטיסים דרך אתר האירוע.

עוד ב-mako לימודים וקריירה: