בעלי עסק? סביר להניח שאתם מתמודדים עם אתגרי הפרסום והרחבת מעגל הלקוחות באופן כמעט יומיומי. במקום להוציא אלפי שקלים על קידומים שלא בטוח עד כמה הם אפקטיביים, חשוב שתכירו גם את הכלים הניתנים לכם בחינם ומיועדים לקהל ממוקד שמחפש אתכם.

למי שעדיין לא מכיר - אפליקציית איזי אוספת מידע על עסקים ונקודות עניין מכל רחבי הרשת, מרכזת ומציגה אותו ברשימות לפי מרחק ודירוג. לכן, אם העסק שלכם קיים ברשת, סביר שהוא כבר מופיע באיזי. לאיזי נכנסים מדי חודש מעל מיליון וחצי משתמשים - מדובר במספר עצום של לקוחות פוטנציאליים שצמאים למידע על העסק שלכם. אז איך מנצלים את זה לטובתכם?

קודם כל – תפסו בעלות על העסק שלכם

בשביל לעשות את הפעולות השיווקיות (המפורטות בהמשך) צריך לפני הכל לתפוס בעלות על העסק. איך עושים את זה?

נכנסים לעמוד העסק, לוחצים על הכפתור הירוק המופיעה מטה "ניהול דף העסק", ולאחר אימות קצר שאתם אכן הבעלים, תוכלו לנהל את העמוד.

אם לא מצאתם את העסק שלכם באיזי, לחצו על הקישור הזה כדי להוסיף אותו לאפליקציה>>

תפסו בעלות על העסק שלכם

 1. תמונות, ביקורות ומיקום מדויק – הפכו את עמוד העסק לכרטיס הביקור שלכם

עכשיו, אחרי שקיבלתם הרשאה לערוך את עמוד העסק, השתמשו בו כדי להציג ולרכז את כל הנתונים שתרצו שיגיעו לגולש שחיפש אתכם - וכשאנחנו אומרים "הכל" הכוונה היא באמת לכל המידע שיכול לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי:

העלו קישורים לאתרים חיצוניים שתרצו שהלקוחות יגיעו אליהם: העלו לינק לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם), העלו תמונה או לינק לתפריט מעודכן או מחירון שלכם או קשרו אל דף הבית של העסק.

ודאו שמיקום העסק שלכם על המפה מדויק: זה יעזור ללקוחות בסביבה לדעת שאתם אכן שם ולהגיע ישירות אל בית העסק.

העלו תמונות שיציגו את העסק, את מוצריו ואת השירותים הנלווים שאתם מציעים-  תמונות הן כלי שיווקי ומכירתי חזק מאוד, הן משפיעות על קבלת ההחלטות של הלקוחות ובאמצעותן לקוחות רבים בוחרים לאיזה עסק ללכת. ניתן להעלות מספר רב של תמונות ולהראות את מגוון השירותים והמוצרים של העסק.
כמו כן, ישנה גם אפשרות להעלות תמונת לוגו ספציפית או להשתמש בתמונות קיימות כתמונת לוגו.

- עדכנו שעות פתיחה - שעות הפתיחה וזמינות העסק שלכם מאוד רלוונטיים בחיפושים של משתמשי איזי. החיפושים מתבצעים לרוב באופן מיידי או בתכנון קדימה של אירועים או טיולים, ושעות הפתיחה הן בהחלט כלי שיסייע למשתמשים בבחירה לאן ללכת.

העלו תיאור על העסק: יש לכם אפשרות להציג במספר משפטים את הבייבי שלכם. הסבירו את היתרון היחסי של העסק שלכם בשוק ואת הבולטות שלו מול עסקים אחרים באזור, מול מתחרים מהתחום וכו'.

2. לראות את כל הביקורות המופיעות ברשת

איזי מרכזת את כל הביקורות הקיימות על העסק שלכם ברחבי הרשת - במקום אחד.

כבר לא צריך לחפש ולנסות לאתר ביקורות באתרי הביקורות השונים, איזי זה המקום הכי טוב לעקוב אחר מה שחושבים עליכם. ומהיום, זה פשוט וקל!

כל ביקורת הנכתבת על העסק שלכם באתרים השונים וברשתות חברתיות - מופיעה באיזי (איזי אוספת מידע מאתרים רבים כמו - Google maps, facebook, rest, תן ביס, tripadvisor בלוגים מסוימים ברחבי הרשת ועוד). תוכלו למצוא את כל הביקורות מרוכזות במערכת ניהול העסק שלכם באיזי.

 3. וגם להגיב על ביקורות באיזי

איזי מאפשרת לכם להגיב על ביקורות הנכתבות בתוך אפליקציית או אתר איזי. בעידן שבו ברגע אחד גולש לא מרוצה יכול לעשות שיימינג שימוטט את העסק, חשוב לדעת לנהל את הביקורות והתגובות ברשתות החברתיות. אחד הכלים החזקים שמוצעים לכם באיזי הוא האפשרות להגיב לביקורת שלילית או להגיד תודה על ביקורת חיובית.

תגובה על ביקורת שלילית היא מאוד אותנטית ומשמעותית מול הלקוחות, התגובות האלו יכולות להציג את הקול שלכם, את הייחודיות של העסק שלכם ולנהל משברים בצורה חכמה.

כל הביקורות הקיימות על העסק שלכם ברחבי הרשת - במקום אחד

 4. מי ניווט והתקשר אלייך - ומאיפה? כל הפעולות שביצעו המשתמשים בדף העסק שלך

דו"ח הפעילות הינו כלי נוסף ומשמעותי אותו ניתן לראות בפרופיל העסק שלכם תחת הסטטיסטיקות. בדו"ח הפעילות ניתן לראות מתי קרתה כל פעולה (ביקור בדף העסק, שיחות טלפון, ניווטים, כניסה לעמוד הפייסבוק ועוד), ואפילו תוכל לדעת באיזה מיקום היה הלקוח שביצע את הפעולה.

 5.  כמה חיפשו עסקים כמו שלכם באיזור בחודש האחרון?

בעלי עסקים באיזי יכולים לקבל באופן שוטף נתונים מעודכנים (שמתעדכנים כל הזמן). כך שאתם יכולים להוציא מידע ספציפי שרלוונטי לעסק שלכם, על נתוני הגלישה באפליקציה ב-30 הימים האחרונים. הפרמטרים שתוכלו לבדוק הם מיקום המשתמשים, חיפושים שנעשו, ביקוש באזור לפי נושא וקטגוריה ועוד.

 כמה חיפשו עסקים כמו שלכם באיזור בחודש האחרון?

בונוס: טקסט שיווקי דינאמי שמאפשר לעדכן בזמן אמת על מבצעים, אירועים או סתם מה חדש

כאמור, את עמוד העסק שלכם באיזי אתם מנהלים ואתם יכולים להפוך אותו להיות דינאמי ומעודכן בתדירות שבה אתם תבחרו – והמידע יעלה לאוויר בתוך שניות בודדות. מעבר לאפשרויות החינמיות שהצגנו עד כה, ישנן גם אופציות של פרסום בתשלום באפליקציה.

למשל תוכלו לשנות את תוכן הטקסט ולהתאים אותו למבצעים אקטואליים ואף להציע הטבות ייעודיות למשתמשי איזי הנתקלים במודעה. למשל: HAPPY HOUR מיוחד לכבוד החגים, הטבה ייחודית לסטודנטים שמתחילים ללמוד, אירוע במסעדה, הופעה בבית הקפה שלכם, השקת תפריט קוקטיילים חדש או כל עדכון אחר שיכול למשוך את הגולשים. חשוב להדגיש שהטקסט מאוד בולט והוא בין הדברים הראשונים (אם לא הראשון), שהגולשים רואים כשהם נתקלים בעסק שלכם בתוצאות החיפוש.

 ועוד בונוס: להופיע ראשונים בשורת החיפוש דרך הפרסום באיזי

כמו בכל דבר בחיים, כשאנחנו מחפשים המלצות או דירוגים, לרוב הדברים הראשונים שיקפצו לנו בעיניים הם אלו שגם יחרטו לנו בזיכרון. ולכן כשמעל מיליון וחצי משתמשים נכנסים לאפליקציה, עדיף שתוודאו שהעסק שלכם יהיה שם ברגע שהם מקבלים את ההחלטה, וכמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש - ככה יותר טוב. הפרסום באיזי מאפשר לכם להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש, להסיר מודעות של מתחרים מעמוד העסק שלכם ולעקוב אחר ביצועי הקמפיין בזמן אמת.