פעמים רבות אנו מציעים לכם כאן עצות וטיפים שונים שיעזרו לכם לצלוח ראיונות עבודה בשלום, אבל הפעם הטיפ שלנו הוא פשוט ובסיסי עד כדי כך שאנחנו מופתעים שצריך לומר זאת- אל תגיעו לראיון העבודה עם התינוק שלכם. אם בכל זאת אתם צריכים לעשות את זה מסיבה כלשהי, תדאגו שהוא מוחלף, שבע ורגוע לפני שאתם נכנסים למקום. 

הסיבה לעצה הברורה מאליו שלנו, היא הנסיון המר של אמא אחת שחלקה באתר Reddit את סיפורה וביקשה לדעת האם נהגה באופן שגוי. האם שעברה בהצלחה ראיון טלפוני, למשרה במעון יום לילדים, זומנה לראיון פרונטלי במשרדי החברה. ההזמנה לראיון היתה ליום המחרת, ומכיוון שלא הצליחה למצוא סידור לבנה התינוק, היא התקשרה למראיינת ועדכנה אותה במצב, וזו הסכימה שהאם תגיע עם התינוק.

ביום הראיון, הקדימה האמא וכשהגיעה התבקשה למלא טפסים שונים ולענות על שאלון, לאחר מכן נקראה להיכנס אל המנהלת לראיון; אך בדיוק אז התחיל התינוק לבכות ולרטון, והאם הבינה שהוא רעב וביקשה להאכיל אותו. נציין כמובן שהאם הביאה איתה מזון מוצק עבורו ולא תכננה להניק אותו מול המראיינת. אך המראיינת ביקשה לדחות את ההאכלה לאחרי הראיון.

לאחר שהאם הבהירה למראיינת שהתינוק רעב עכשיו ולא יכול לחכות - "הוא תינוק וכשתינוקות רבעים מאכילים אותם" היא כתבה בפוסט, המראיינת הציעה לראיין קודם מועמדות אחרות ולאפשר לה להאכיל אותו בחוץ בנתיים. האם אכן יצאה להאכיל את התינוק וכשחזרה נקראה במהירות שוב אל חדר המנהלת, כאשר היא מקווה להמשיך את הראיון, אך מיד לאחר שהיא הודתה למנהלת על שאיפשרה לה לעשות זאת, הודיעה לה המנהלת כי היא חושבת שאינה מתאימה לתפקיד וסיימה את הראיון.

האמא המאוכזבת פנתה כאמור לגולשי reddit, בשאלה האם פעלה באופן שגוי כשהאכילה את בנה התינוק? וזכתה לאלפי תגובות, רבות מהן ביקרו את התנהגותה ואף האשימו אותה כי נהגה בגסות רוח ובחוצפה כלפי המראיינת. "אני בחיים לא הייתי שוכר לעבודה מישהו שמביא את הילד שלו לראיון", הגיב גולש אחד, "הייתי מבין מזה שאין לאדם הזה מסגרת אמינה לילד וחושש שזו תיהיה בעיה גם בעבודה עצמה". 

"גם אני לקחתי פעם את בתי עימי לראיון," שיתפה גולשת אחרת, "האכלתי אותה והחלפתי לה לפני, וגם הבאתי את הצעצוע האהוב עליה כך שתהיה רגועה ותתנהג יפה בזמן הראיון". מגיבים אחרים שאלו מדוע האם לא מצאה לילד סידור ומדוע לא דאגה להאכיל אותו מראש לפני שהגיעה לראיון והאשימו אותה בחוסר אחריות ובכך שהתארגנה לראיון באופן לקוי.