View this post on Instagram

A post shared by Matthew Lepre (@matthewlepre) on

המיליונר האוסטרלי הצעיר, מת'יו לייפר, פרסם לאחרונה פוסט באינסטגרם בו הוא משתף את עוקביו כי הוא מחפש עובד חדש- שיתלווה אליו בנסיעותיו ברחבי העולם ויתעד אותו לרשת החברתית. עבור המשרה הזו הוא מציע לשלם לעובד שיבחר 55 אלף דולר, שהם כ-191 אלף שקלים, לשנה; זאת בנוסף למימון מלא של כל ההוצאות לעובד החרוץ, ולחבר נוסף שהוא מוזמן להביא איתו לנסיעה.

אם אתם תוהים מה הן דרישות התפקיד הנחשק - התשובה, מסתבר, היא לא הרבה. בפוסט שפרסם, כתב לייפר, "אני מחפש צלם אישי שיצלם את תמונות האינסטה שלי בזמן שאני מטייל בעולם... לא נדרש נסיון, רק טלפון חכם." והוסיף כי על מנת להגיש בקשה למשרה יש לעקוב אחריו ואחרי עמוד העסק שלו באינסטגרם, לתייג בתגובות לפוסט את החבר שתרצו להביא ולמלא את הפרטים בלינק.

View this post on Instagram

Now Hiring A Personal Photographer to take my insta pics while I travel the world. ✈️ . I’ll let you bring a friend with you too. (All expenses paid) No experience needed. Full time salary paid. Only a smart phone needed! To apply: 1. Follow @matthewlepre and @ecomwarrior . 2. Tag a friend you want to bring on your first holiday in this post 3. Click the link in the bio of @ecomwarrior and submit your details Good luck. Winner announced May 31st 2020

A post shared by Matthew Lepre (@matthewlepre) on

בראיון לדיילי מייל, הסביר לייפר, כי עד היום הוא נעזר בחברו הטוב, מיטש, שצילם עבורו את כל התמונות לאינסטגרם, אך כעת עם התרחבות העסק מיטש נדרש לעבוד בתחומים אחרים. לכן הוא החליט לפרסם קריאה לעובד חדש, שימלא את התפקיד הזה.

מעבר לבעלות על סמארטפון ויכולת צילום בסיסית, העובד המבוקש ידרש להיות גם בעל דרכון בתוקף, ולהיות מוכן לצאת לדרך בכל רגע. "האדם שנבחר לתפקיד זה יצטרך להתגמש בחייו ולהיות מסוגל להצטרף אלי בלוח הזמנים המטורף שלי, שיכול לקחת אותי לכל מקום ובכל זמן" אומר לייפר.

בפוסט שפרסם, התייחס לייפר להצעת העבודה המבוקשת כאל מעין תחרות, שלא כל כך ברור מה הקריטריונים לניצחון בה. אך כן ציין כי המנצח- העובד שיבחר למלא את התפקיד החשוב, יוכרז ב31 במאי 2020. מה שבהחלט משאיר למועמדים מספיק זמן להתאמן בכישורי הצילום שלהם ולחדש דרכונים.

אם שמו של לייפר, המליונר בן ה-27 נשמע לכם מוכר, זה ממש לא במקרה. רק לפני חודשיים, סיפרנו לכם כאן על העוזרת האישית ששכר לעצמו, בשכר של 1.5 מליון שקלים. אז כזכור, סיפרנו שטרם יצא לה לנסוע איתו, אך את המשכורת היא מקבלת כך או כך. גם במקרה של צלם האינסטגרם, אופן ההעסקה צפוי להיות דומה, ולייפר מתכוון לשלם לעובד החדש שיבחר שכר על משרה מלאה, ללא קשר לתדירות או כמות הנסיעות שיעשו יחדיו בפועל.