[צילום הפוסט מתוך facebook, לפני שנמחק על ידי העובד]

לפני מספר ימים, בעיצומו של מבצע "שומר החומות" וברקע המהומות שהיו בהר הבית ובערים המעורבות בישראל, עובד רנטגן בבית החולים "אסותא מרכזים רפואיים ברמת החייל", פרסם פוסט מעורר זעם בפייסבוק.

אותו עובד העלה תמונה של לוחמת מג"ב עוצרת צעיר ערבי בירושלים, ומתחתיה כתב: "בוא נראה אותה לבד והבחור הערבי לבד ושניהם בלי נשק. היה מכניס את הזיין הערבי שלו בה עם שהיא תגיד: פלסטין חופשיה ותתאסלם...זונה בת זונה עם של פחדנים".

הפוסט עורר סערה גדולה בקרב גולשים רבים, ביניהם גם עו"ד אייל פלטק, שגילה שמדובר בעובד רנטגן בבית חולים אסותא. עו"ד פלטק שיגר מכתב בהול להנהלה, בו דרש לטפל בעובד בחומרה רבה: "לפני כשבוע פורסם ברשתות החברתיות צילום של לוחמת מג"ב מפעילה כוח אל מול פורע ערבי. אופן התגובה, נוסח התגובה, הביטויים המופיעים בתגובה - כל אלו מדברים בעד עצמם", כתב עו"ד פלטק, "המגיב לתמונה הוא עובד אסותא מרכזים רפואיים, בתפקיד טכנאי רנטגן, וזאת כפי שהוא מציג עצמו באחת התגובות". עו"ד פלטק טען במכתבו שמדובר במקרה חמור המחייב תגובה חריפה של הנהלת אסותא וביקש לדעת מה בדעת ההנהלה לעשות בעניין.

כעבור זמן קצר קיבל עו"ד פלטק תגובה מאסותא, בה נכתב כי הם מגנים כל גילוי גזענות ושיח לא מכבד גם ברשתות החברתיות, ומאחר שהפוסט פורסם שלא במסגרת תפקידו, הנושא טופל מידית מולו - והעובד התנצל ומחק את הפוסט.

עו"ד פלטק זעם על התגובה שקיבל, שלטענתו הייתה "תגובה מתחמקת", והוסיף ודרש לטפל בעובד במלוא החומרה. "קיבלתי תגובות רבות מלוחמי ומלוחמות מג"ב המחזקים את ידי הלוחמת שנפגעה מהדברים של העובד. אני דורש לפטר אותו לאור חומרת מעשיו", ציין עו"ד פלטק.

מאסותא נמסר ל-mako בתגובה על השתלשלות האירועים: "אסותא רואה בחומרה התבטאות זו ודוחה בשאט נפש אמירות מסוג זה. העובד זומן לשימוע מול מנהלת בית החולים".

היום (ד'), צפוי להתקיים השימוע של העובד.