הקורונה הביאה איתה הרבה שינויים לחיינו ולצורת העבודה שלנו, ביניהם סטייל חדש לגמרי שבחוץ כולל מסכות וכפפות, ובתוך הבית מבוסס בעיקר על פיג'מות ושאר בגדים רופפים ונמתחים שנוח לנו בהם, אבל פחות נעים להראות לעולם שבחוץ.

אמנם המומחים והמנוסים ממליצים גם למי שעובדים מהבית לקום בבוקר, להתארגן, להתלבש ולהסתרק - ממש כאילו אתם יוצאים למשרד; אבל בואו נודה באמת- רובנו לא באמת מיישמים את ההמלצה הזו ומעדיפים לנצל את העובדה שאנחנו בבית ולוותר על הג'ינס (ולפעמים גם על החזיה). וגם אם אנחנו כבר יוצאים מהפיג'מה - זה לרוב יהיה ל'בגדי בית' אחרים שעד לא מזמן כללו בעיקר טרניניגים, ועכשיו, כשכל כך חם בחוץ - הוחלפו בשורטס וגופיה במקרה הטוב, ובוקסר במקרה הפחות מוצלח.

כנראה שרוב העובדים שנמצאים בבית טורחים להתלבש באופן מכובד רק כאשר הם מנהלים פגישות עבודה בוידאו באמצעות אפליקציית זום ודומותיה וגם אז משקיעים בעיקר בחלק העליון (זה שרואים בוידאו), מה שהוביל ללא מעט רגעים מביכים וויראליים במיוחד.

החברה היפנית Whatever זיהתה את הפוטנציאל שבתקריות המצחיקות כמו זו שבסרטון, ואת הצורך של העובדים מהבית בשילוב שבין נוחות לנראות רצינית ומכובדת ויצרה מוצר הזוי וגאוני שעונה בדיוק על זה.

המחשבה מאחורי התלבושת הייחודית, היא שחבל לטרוח להחליף בגדים רק בשביל שיחה או ישיבה בוידאו, שגם ככה רואים בו חלק קטן יחסית מהגוף ומהתלבושת. הפתרון: חליפת פיג'מה נוחה ומפנקת שרק חלקה העליון, שנראה בוידאו מעוצב כחולצה מכופתרת רשמית ומכובדת.

"יצרנו פיג'מות שנראות רשמיות בוידאו אבל הן נוחות ורפויות מחוץ לפריים" נכתב בעמוד מימון ההמונים שהוקם עבור המוצר ב-kickstarter. "בעזרתן תוכלו להשתתף במצגת מיד לאחר שהתתעוררתם, או לערוך פגישה עם לקוח רגע לפני שאתם הולכים לישון, תוך שאתם נראים רציניים בווידיאו ונשארים רגועים במיוחד באותו זמן".

 

View this post on Instagram

A post shared by Whatever (@whtevr_co) on

הפיג'מות הייחודיות הללו מוצעות בשלושה צבעים שונים ובשתי מידות לבחירה, ומוגדרות כיונסקס (מתאימות לשני המינים). פתרון גאוני או רעיון מטופש? תלוי את מי שואלים, בנתיים נראה כי יש לא מעט תומכים לרעיון, וגיוס הכספים לפרויקט כבר הסתיים בהצלחה.