לפני כ-5 שנים התקבל ג' (השם המלא שמור במערכת), לעבוד במסעדה גדולה בעיר בה התגורר - באר שבע. בתחילה הועסק ג' כמלצר ובהמשך, לאור החיבה הגדולה שרחש כלפיו הבעלים, קודם ג' לתפקיד אחראי משמרת. כמו שבעל המסעדה אהב אותו, כך גם ג' אהב מאוד את מקום עבודתו ובעיקר את המשפחה של בעל המסעדה - עד כדי כך שהיחסים עם בתו של הבעלים התפתחו לקשר רומנטי, שנשמר בסוד מאביה.

דבר הרומן בין השניים נודע לבעל המסעדה רק לאחר שג' ובת זוגו (בתו) צילמו סרטון אינטימי, שלרוע המזל התגלגל לידיו, ובתגובה החליט האב הנסער לפטר את ג' לאלתר.

ג' הגיש תביעה נגד המסעדה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, ודרש לקבל פיצויי פיטורין בגובה 178 אלף שקל. לדבריו, עם היוודע לבעל המסעדה דבר הרומן שלו עם בתו, הוא סולק בבושת פנים ונאסר עליו להתקרב למקום. לטענתו, בני משפחתו של בעל המסעדה, שלא אהבו את העובדה שניהל רומן עם הבת, איימו עליו שלא יעז ליצור איתה קשר ישיר או עקיף.

"הם כפו עליי לכתוב מכתב התפטרות כדי שלא אקבל פיצויים", טען ג', "איימו עליי". לדבריו, הוא לא קיבל כסף נוסף שמגיע לו כגון הפרשות לקופת גמל ופיצויי פיטורין ודמי הודעה מוקדמת.

"עשינו עימו חסד כשקלטנו אותו לעבוד במסעדה"

בעל המסעדה הגיש כתב הגנה בו הכחיש את טענותיו של ג'. לדבריו, כנגד ג' היו חשדות פליליים בעת שביצע את תפקידו הניהולי, והוא למעשה עשה עם ג' חסד כאשר קלט אותו לעבודה לאחר שסיים לרצות עונש מאסר בכלא.

בעל המסעדה טען כי לבתו נגרם נזק נפשי כבד ממעשיו של ג', שבמקביל אף החל לעבוד בעסק מתחרה במטרה לפגוע במסעדה, שכן לדברי בעל המסעדה ג' תכנן להקים מסעדה שתתחרה בו. עוד הוא הוסיף כי לא כפה על ג' לעזוב את עבודתו והוא עשה זאת מרצונו החופשי לאחר שהתגלה הסרטון האינטימי, וכי קיבל את כל הכספים המגיעים לו.

השופט צבי פרנקל שדן בתביעה, קבע כי בעל המסעדה לא הצביע על שום מקור חוקי להשעייתו של ג' וכי למעשה הוא פוטר ולא התפטר. "מן המקובץ לעיל עולה המסקנה כי לנתבעת (המסעדה) לא הייתה המוטיבציה לסיים את העסקתו של התובע, בשים לב לכך כי כבר במועד השעייתו של התובע הנתבעת הייתה סמוכה ובטוחה כי התובע ביצע את המעשים המיוחסים לו", פסק השופט פרנקל, "לא מצאנו ממש בטענות לפיהן הייתה נכונות להמשיך בהעסקתו של התובע, שכן הלך הרוח בין הצדדים יש בו כדי ללמד כי לאחר גילויו של הסרטון לא הייתה הנתבעת נכונה אז לקלוט אותו חזרה".

השופט הדגיש כי בעל המסעדה פיטר את ג', ומכך שהוא זכאי לקבל פיצוי פיטורין. השופט פסק ל-ג' פיצוי פיטורין, הפרשי שכר ותשלומים נוספים שהגיעו לסכום של 95 אלף שקל ועוד 2,500 שקל שכר טרחת עו"ד.

כידוע, הפצת סרטונים אינטימיים הינה עבירה פלילית שהעונש עליה הוא עד 5 שנות מאסר בפועל. במקרה הנדון לא הוכח שג' הפיץ את הסרטון ולכן התיק נגדו בנושא זה נסגר.