בכל יום כשאנחנו מגיעים לעבודה, הדבר הראשון שאנחנו פוגשים זו המעלית של הבניין, ואז אנחנו עוברים בה את המסע המבאס בדרך למשרד. שקד סופר, בת 28 מתל אביב, שהתחילה בדיוק לפני שנה עבודה חדשה בתור מעצבת גרפית במגזין פייננס מגנט, החליטה שבתור ספתח מוצלח ליום הראשון היא תצלם סלפי של עצמה במעלית. "אני לא אוהבת מעליות והמשרד החדש שהתחלתי לעבוד בו ממוקם בקומה ה- 37, אז זו הייתה סוג של הסחת דעת. מה גם שאני אוהבת סלפי אז זה בכלל היה מתבקש", מספרת שקד.

עוד בלימודים וקריירה:

לאחר היום הראשון הגיעה תמונה של היום שני, ואז תמונה של היום השלישי עד ששקד הבינה שזו הולכת להיות מסורת והחליטה להנציח את עצמה במשך שנה שלמה. כל יום תמונה. "בהתחלה לא חשבתי שאעשה את זה כל כך הרבה זמן, אבל זה זרם. זה אמנם קצת מעצבן לדעת שצריך לחכות הרבה זמן עד שייצא סרטון, אבל הייתי סבלנית".

כמובן שהמסורת של שקד לא פסחה על שאר העובדים וגם הם כיכבו בסרטון לאורך השנה. ניתן לראות את המתכנתים, אנשי ה-SEO ואפילו עובדת חדשה אחרת, שמופיעים בסרטון. "בהתחלה אנשים לא הבינו מה אני עושה, אבל לאט לאט זה התפרסם ברחבי המשרד ואנשים התלהבו ולקחו חלק. גם אחרי שנגמרה השנה והסרטון יצא, אני ממשיכה לצלם את עצמי עולה במעלית, אבל אני כבר לא יודעת מה אעשה עם זה".

לעומת זאת, במעלית אצלנו ב-mako לרוב בוהים ברצפה.