כשדנה חושן בת ה-30 מתל אביב סיימה את עבודתה במשרד פרסום בתחילת השנה, הקורונה עוד היתה צרה רחוקה, ולא היא ולא אף אחד אחר יכלו לתאר לעצמם  לאיזה משבר כלכלי אנחנו עומדים להיכנס. היא לקחה הפסקה קלה, ודווקא כשהחליטה לנסות לחזור למשחק והחלה לחפש עבודה חדשה, הקורונה תקפה פה במלוא הדרה והכל נעצר. היא החלה לעבוד בסופר, והבינה שכדי למצוא עבודה במשרד פרסום דווקא עכשיו היא צריכה לעשות משהו גדול ושונה, המשהו הזה- הוא הקליפ שלפניכם.

"האמת שזה היה ממש ספונטני, שמעתי את השיר (Dolly Parton - 9 To 5) ונדלקתי עליו, אבל ההידלקות הזאת בטח קרתה כי הבנתי שאני צריכה לעשות משהו שהוא ביג אם אני רוצה לחזור לעבוד במשרד פרסום," מספרת דנה, "ואני חושבת שהצלחתי- צריך לבלוט בתחום הזה, כמוני יש עוד אלף".

"אוכל של קופירייטרים"

"לפני הקורונה יצא לי לעבוד בכמה משרדי פרסום,  פוטרתי בתחילת השנה והאגו קיבל מכה, עשיתי הפסקה, ואחרי שהוא התאושש התחלתי לחפש, התראיינתי והכל ואז הגיעה הקורונה" היא מספרת. אך למרות המצב הקשה דנה החליטה לעשות כל מה שהיא יכולה כדי להתפרנס, כן אפילו לשיר, וגם לעבוד בסופר. "בשיא של הקורונה, כשהבנתי שהאפשרויות שלי הצטמצמו, הלכתי לסופר בשכונה ושאלתי אם צריכים עובדים, באותו יום כבר התחלתי לעבוד כקופאית".

"העבודה בסופר זאת אחת התקופות היותר טובות שהיו לי," היא מודה. "לא יודעת אם זה הקורונה, או העבודה עצמה שפשוט הוציאה ממני דברים טובים. הסופר זה עולם. את רואה מגוון של אנשים שכולם מזכירים לך טיפוסים בחברה הישראלית והראש חושב שעות נוספות על רעיונות חדשים ותובנות. בגדול העבודה פה זה ממש אוכל של קופרייטרים. אבל עם כל האהבה שלי לסופר, אני מתגעגעת לעבודה במשרד."

דנה חושן (צילום: פייסבוק, באדיבות המצולמת)
דנה חושן | צילום: פייסבוק, באדיבות המצולמת

"רק רציתי למצוא עבודה"

אם צפיתם בקליפ, כנראה שמתם לב שדנה לא בדיוק זמרת, דבר שהיא גם מעידה עליו בעצמה במהלך הסרטון, "האמת שלא חשבתי שאני שרה כזה גרוע, לכן גם הרשיתי לעצמי לשיר. כשהתחלתי לערוך הבנתי שטוב שאני מתעקשת על פרסום ולא עוברת לשירה."

לא חששת להעלות את זה לרשת, לא פחדת שזה יראה נואש או פתטי? 

"לא חשבתי שזה יגיע לכזאת כמות של אנשים אז אולי יצא טוב שלא חשבתי על זה. בגדול הייתה לי מטרה למצוא עבודה, פחות חשבתי על איך אני אצא או אראה או אשמע".

אילו תגובות קיבלת?

"תגובות כיפיות, מפרגנות וחמות. האגו שלי קיבל ליטוף נעים מאוד!"

האם קיבלת כבר הצעות עבודה כלשהן בעקבות הסרטון?

"האמת שכן, פנו אליי גם בפרטי וגם בפוסט עצמו, ששותף על ידי עשרות אנשים."