עינב אדיב-ברר היא אשת העסקים מצליחה ומשקיעה סדרתית כבר שנים, אבל לרוב הציבור בישראל היא מוכרת בזכות השתתפותה כאחת מצוות המשקיעים בעונה הראשונה של "הכרישים", ששודרה בקשת 12. היום הוכרז כי אדיב-ברר מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ איפיניטי מדיקל (IMED) להשקעה בחברות ברפואה דיגיטלית, הנסחרת בבורסה החל מתחילת החודש.

הצוות המוביל בשותפות כולל את אמיר גל-אור, משקיע ותיק עם ניסיון של כ-25 שנה בזירת ההון סיכון בישראל, בהונג קונג, ובסין, שהקים 4 קרנות הון סיכון בישראל, ו-23 קרנות בסין. ד"ר לרפואת ילדים יובל בלוך, מומחה בניהול מערכות בריאות, בעברו שימש כסגן מנהל הדסה עין כרם, ניהל שני מרכזים רפואיים של אסותא וכיהן בהנהלת אסותא מרכזים, בשלוש השנים האחרונות הוביל הקמה של שני מרכזים רפואיים בסין.

"משבר הקורונה האיץ את הבריאות הדיגיטלית וחסך לפחות עשור של פיתוח"

עינת אדיב-ברר נכנסת לתפקידה כדירקטורית, לצד חברי הדירקטוריון המנוסים והמוכרים בשותפות: ליאון רקנאטי מגלנרוק, דן זיסקינד שכיהן במשך 31 שנים כסמנכ"ל כספים ודירקטור בחברת טבע, פרופ' רבקה כרמי, שכיהנה כנשיאת אוניברסיטת בן גוריון, וקודם לכן כדיקן הפקולטה לרפואה, ושוקי אברמוביץ' שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בכלל ביטוח ופיננסים ופעיל בשוק ההון הישראלי במשך שלושים השנים האחרונות.

"בחמש השנים האחרונות אני פעילה בתחום הבריאות ונחשפת למיזמים ולטכנולוגיות מרתקות. משבר הקורונה האיץ את הבריאות הדיגיטלית וחסך לפחות עשור של פיתוח", מסרה היום עינב אדיב-ברר עם הפרסום הידיעה על המינוי החדש. "יחד עם היתרון היחסי שמספק אמיר גל אור בשוק הסיני, נוצרות הזדמנויות חסרת תקדים עבור סטארטאפים ישראלים. אני שמחה להיות חלק מהשותפות ובטוחה שיחד עם כל הצוות נצליח לייצר תשואות יפות למשקיעים".

עינב אדיב-ברר (צילום: אריק סולטן,  יח"צ)
עינב אדיב-ברר: "שמחה להיות חלק מהשותפות" | צילום: אריק סולטן, יח"צ

"עינב בעלת כישרון והבנה מעמיקה בעולם ההשקעות והיא מהווה תוספת חיונית לצוות וליכולת של איפיניטי מדיקל (IMED) להתמודד עם כל אתגר״. בירכו אותה מהשותפות.

מי שעקב אחרי התכנית יודע שאדיב-ברר לא סתם זכתה בתואר "כרישה"; בשנת 2011 הקימה את מותג החיתולים "בייביסיטר" שנמכר לקבוצת ניופארם ב-100 מיליון שקל, ומשנת 2015 מנהלת את המרכז הרפואי TLV Medical Center, בו פועלים כ-150 רופאים כירורגים.