View this post on Instagram

A post shared by Nadia Bokody (@nadiabokody) on

כולנו סובלים מסטרס ברמה כזו או אחרת בעבודה. יש כאלו שהמתח התמידי הוא מה ששומר עליהם חדים ומבריקים, יש כאלו שצוברים בבטן עד שהם פשוט מתפוצצים או קורסים ויש מי שיודעים לקחת פסק זמן, לעצור הכל ולמצוא את מה שעוזר להם להירגע.

הו, אז זהו. בעוד רוב האנשים מנצלים את פסק הזמן הזה כדי לשתות כוס מים, ללכת למטבחון לשיחת חולין עם קולגה או אפילו לצאת להפסקת סיגריה, מי שחולק משרד ביחד עם נדיה בוקודי בת ה-34 מאוסטרליה, יודע בדיוק מה היא עושה בהפסקות שלה, וזה מכיוון שהיא מודה בפה מלא שהיא מעדיפה לצאת להפסקת אוננות באמצע יום העבודה.

View this post on Instagram

A post shared by Nadia Bokody (@nadiabokody) on

כפי שמדווח באתר Lad Bible, נדיה היא בלוגרית, סופרת ובעל טור בנושא מין וזוגיות - ויש לה לא פחות מ-42 אלף עוקבים באינסטגרם ולמעלה מ-75 אלף מנויים בעמוד היוטיוב שלה, מה שיכול להסביר לא רק את העובדה שהיא מרגישה חופשיה להגיע לפורקן מיני במקום שרובנו מעדיפים לא לחשוב עליו בפנטזיות המיניות שלנו, אלא בעיקר מדוע היא מדברת על זה בגלוי בלי להתבייש.

"כשעמיתים אחרים שלי יוצאים לטיול לסטארבקס רק כדי לחכות בתור במשך 10 דקות בשביל דובשנית, אני משפשפת אחת". ציטוט מתוך אחד מטוריה של נדיה, שתסלחו לנו אבל המשמעות שלו מעט הלכה לאיבוד בתרגום – על אף שדי הבנתם את כוונת המשוררת.

"אם זה הזמן לארוחת צהרים, סביר להניח שאקפוץ רגע הביתה לאיזון מהיר עם הויברטור שלי (הטבות של לגור מרחק הליכה מהמשרד), אבל בהזדמנויות שבהן אני לא יכולה לחכות כל כך הרבה זמן עד שאגיע הביתה, אני יכולה פשוט לקפוץ לשירותים, לשים באוזניות מוזיקה מרגיעה ופשוט ליהנות עם עצמי עד שהסטרס מהגוף שלי נעלם", היא משתפת, "רבע שעה מאוחר יותר, אני אחזור בהירה יותר, ממוקדת יותר ומוכנה להתמודד עם כל מה שעוד יגיע באותו יום".

מעבר לשיח החופשי על הנושא, נדיה בטוחה שהדיבור הטבעי על אוננות בריאה הוא לא פחות מאשר שליחות עבורה: "לשחרור המתחים הייחודי שלי יש יתרונות מדעיים מוכחים – בניגוד לכאלו שמנקים את הראש בגלילה אינסופית ברשתות החברתיות או בזלילת מזונות מטוגנים או מתוקים שסותמים להם את העורקים, אני עושה דבר בריא וטבעי שמחבר אותי לעצמי".

עם כל הכבוד לדרך הטבע, לאוננות במשרד יש גם השלכות פליליות

"המעסיק לא יכול להכתיב לנו מה לעשות בזמן ההפסקה שהוקצתה לנו", היא ממשיכה, "במיוחד אם אתם חיים בקרבה לעבודה כמוני, ואז אתם יכולים פשוט לאונן בפרטיות בחדר השינה שלכם. אם אתם מוגבלים בזמן, השירותים במשרד הם המקום המושלם לגמירה מהירה".

מתברר שהתופעה שנדיה מדברת עליה אינה נדירה כלל; לפי סקר שנערכת על ידי Hot Octopuss, נמצא כי 40 אחוזים מהעובדים מודים שהם מאוננים בזמן שעות העבודה, סקר שהיא עצמה ציטטה בגאווה באחד מטוריה.

נדגיש כי לפי החוק, כל עוד האוננות נעשית באופן פרטי ואינטימי ואינה פוגעת בצנעת הפרט או מהווה עבירה פלילית כמו מעשה מגונה בפומבי (חשיפת איבר המין או אוננות בפני אדם אחר), אין בכך פסול לכאורה. עם זאת, חשוב לציין שדווקא שיחה עם הקולגות על אוננות בשירותי המשרד - גם אם האקט עצמו נעשה באופן דיסקרטי - עלולה להוות מעשה של הטרדה מינית בפני עצמו עבור הצד השני, שאינו מעוניין לשמוע על מעשיכם.

View this post on Instagram

A post shared by Nadia Bokody (@nadiabokody) on