בין השם ההזוי שבחר להעניק לבנו, להישג הענק שנרשם בחודש שעבר כאשר החללית הפרטית הראשונה שוגרה לחלל בשיתוף פעולה בין נאס"א לבין SpaceX - אילון מאסק והישגיו פשוט לא יורדים מהכותרות בזמן האחרון. אם אתם חולמים להתשלב בתעשיית החלל, ובפרט בצוות של מאסק, יום אחד - תמשיכו לקרוא.

מוקדם יותר החודש, מספר עובדים מצוות התוכנה של החברה, השתתפו בסשן שאלות ותשובות באתר Reddit, במסגרתו הם ענו בפירוט על שאלות הגולשים בנוגע לעבודתם. בין היתר, הם נשאלו על ידי תלמיד תיכון, מה הוא צריך לעשות כדי להגיע לעבוד בתחום התוכנה בחברה יום אחד, אלו הטיפים שהם נתנו:

  1.  עשו תואר במדעי המחשב או בתחום דומה
    "לימדו תואר במדעי המחשב או בתחום דומה, וודאו שאתם באמת מבינים איך דברים עובדים", אמר ג’ף דקסטר, מנהל תוכנת טיסה ואבטחת סייבר בחברה. והוסיף כי "מהנדסים ואנשי מקצוע שמצליחים בחברה הם כאלה שמקפידים להבין איך בדיוק הקוד עובד, איך הרשת עובדת, כיצד עובדת החומרה וכו'".
  2. צברו נסיון
    בנוסף לתואר, "השיגו ניסיון בעולם האמיתי בבניית דברים ופתרון בעיות, זה יכול להיות דרך תחביב, או עבודת התמחות" מציע דקסטר.
    ג'ון דיטריק, מוביל תחום פיתוח התוכנה, הוסיף כי "יש מעבר מוצלח בין עיסוק בפיתוח משחקי וידאו לבין מה שאנחנו עושים, יש הרבה דמיון בבעיות המתמטיות ובנושאי הביצועים בשני התחומים". למעשה, העיסוק של מאסק עצמו בנושא התכנות, נולד מתוך אהבתו למשחקי וידאו.
  3. גם אם אין לכם תואר או נסיון אל תתנו לזה להרתיע אתכם
    אמנם לתואר וניסיון רלוונטיים יש חשיבות, והם בהחלט יוכלו לעזור לכם, אבל חברי הצוות מדגישים שזה לא הכל.
    "כשיש בצוות אנשים שונים עם רקע שונה, זה יתרון גדול," אמר מארק מונסון שעבד בצוות התוכנה גם כן, ומוסיף כי "לא הרבה מהצוות שלנו הגיע מרקע אווירי. נקודות מבט שונות עוזרות לנו לראות בעיות מזוויות שונות, וזה לעיתים קרובות עוזר לנו לראות פתרונות שלא היינו רואים אחרת."
    בסופו של דבר, הוא אומר, "אנחנו מחפשים כמה דברים: כישרון ופוטנציאל, וגישה נכונה- רצון לשיפור עצמי, ופעילות באופן שמשרת את הצוות, אלה חשובים יותר מנסיון ספציפי".

הדברים הללו מצטרפים לציוץ של מאסק עצמו מחודש פברואר, אז כתב כי כדי לעבוד ב-SpaceX נדרשים מוסר עבודה גבוה,כישרון לבניית דברים, שכל ישר ואמינות. כאשר לדבריו, לכל דבר אחר החברה יכולה להכשיר את עובדיה.