יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול בארץ יוצא לדרך, ביוזמת ההסתדרות ובשיתוף עם שירות התעסוקה. למעלה מ-17 אלף משרות במגוון ענפים, במגזר הפרטי והציבורי כאחד, יוצעו על ידי 47 מעסיקים מהגדולים במשק.

היריד, שכבר פתוח להרשמה, מלווה במהלך פרסומי נרחב של ההסתדרות תחת הסלוגן "חלאס חל"ת". מיזם האונליין נולד בניסיון לשקם את שוק העבודה ולסייע לכמה שיותר ישראלים לשוב למעגל התעסוקה.

בין החברות והגופים שישתתפו ביריד ויציעו מגוון משרות, תוכלו למצוא כמה מהחברות המובילות במשק, כמו למשל את חברת החשמל, פרטנר, תעשייה אווירית, נציבות שירות המדינה, רכבת ישראל, בנק ישראל, טבע, שטראוס, אסם-נסטלה, קבוצת בזן, החברה המרכזית (קוקה-קולה ישראל), תנובה, פלאפון, בזק, ארקיע ועוד ועוד.

היריד, שנערך לראשונה בשיתוף פעולה מיוחד שרקמה ההסתדרות עם שירות התעסוקה, יכלול אפשרויות העסקה מגוונות, בהיקפי משרה משתנים, תוך התאמה לעובדים בכל רמות ההשכלה, הידע והניסיון. לאור העובדה שההסתדרות מקדמת את שילובם של אנשים עם מוגבלות בתעסוקה, אתר היריד, כמו גם היצע המשרות שמתפרסמות בו, יהיו מונגשים באופן מלא ושוויוני לכלל הציבור.

לצד משרות ניהוליות והזדמנויות להסבה מקצועית, היריד יכלול גם משרות לדורשי עבודה לא מיומנים, המעוניינים להשתלב במקומות עבודה שמעניקים מסלולי קידום ואופק תעסוקתי. מרבית המעסיקים שמשתתפים ביריד מייצגים מקומות עבודה מאוגדים, שבהם מתקיימים הסכמים קיבוציים שמציעים לעובדים ביטחון תעסוקתי ותנאי שכר והעסקה משופרים.

כל אחד יכול להירשם - בחינם וללא התחייבות מראש

החל מהיום, כל אדם יכול להירשם ליריד ללא תשלום וללא התחייבות מראש. עדכון על המיזם יישלח גם למאות אלפי דורשי עבודה שרשומים בשירות התעסוקה.

היריד עצמו ייפתח ב-19 במאי, ביום זה רוב המעסיקים המשתתפים במיזם יפעילו צ'אטים שבהם נציגי כוח אדם מטעמם יענו לשאלות הגולשים, יתרשמו ממועמדים וממועמדות פוטנציאליים ויקיימו שיחות מיון ראשוניות באמצעות וידיאו צ'אט - עם אלו שנרשמו לכך מראש.

כמו כן יתקיימו מגוון סדנאות, בהן הכנה לראיונות עבודה, טיפים לראיונות דיגיטליים, חיפוש עבודה ברשתות חברתיות והכנה למרכזי מיון והערכה. יינתן גם ייעוץ תעסוקתי אישי.

אתר היריד יישאר פעיל במשך כחודש (עד ה-18 ביוני), שבמהלכו ניתן יהיה להגיש מועמדות לכל מגוון המשרות הפתוחות באתר. 

את המהלך מובילים מנכ"ל ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי וסמנכ"ל תפעול ושירות בהסתדרות דודו בצלאל.

"יריד ההסתדרות לתעסוקה הוא צעד נוסף בהירתמות שלנו לסייע למשק הישראלי לחזור לשגרה ולהתניע מחדש לאחר שנת הקורונה הקשה", מסר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, "היריד, שבו ישתתפו עשרות חברות מובילות, מהווה הזדמנות מצוינת למחפשי העבודה למצוא בתקופה מאתגרת זו משרה יציבה ואיכותית שמותאמת לכישוריהם. ההסתדרות כבית של העובדים בישראל פעלה ותמשיך לפעול לחיזוק הכלכלה ולמציאת פתרונות שיבטיחו את יציבות המשק לשנים רבות קדימה".

"רק יחד נצליח להשיב את דורשי העבודה חזרה למעגל העבודה, כשהם חזקים ומיומנים יותר להתמודד עם אתגרי שוק העבודה המשתנה", הוסיף מנכ"ל שירות התעסוקה רמי גראור.