החורף ששוב עשה קאמבק השבוע (הוא פחות בקטע של קשר מחייב), גרם לנו לתהות מה אפשר לעשות בזמן הפסקת הצהרים כשבחוץ הגשם יורד והלב הוא בודד - התשובה: מתיחות לקולגות, כמובן. כי שמחה לאיד היא המהנה מכולן.

כשחיפשנו אחרי רעיונות למתיחות מוצלחות שיתנו לנו השראה, גילינו שסרטוני המתיחות ברשת כבר מזמן הפכו לאומנות - מה שבעבר היה מסתכם בבדיחה של החבר'ה ליד המטבחון, הופך לשיימינג פומבי ברשתות החברתיות. כי כמו כל דבר היום, אם לא העלת את זה לרשת כאילו לא עשית כלום. ואם גם לכם מתחשק לעצבן את האנשים שאתם חולקים איתם חלל משותף מדי יום, תרגישו חופשי להעתיק ומומלץ לשתף אותנו בתוצאות.

נתחיל עם סרטון הדרכה קצר המציג שש מתיחות פשוטות ודביליות כאחד, שניתן לבצע עם מצרכים שיש בכל משרד ולא מצריכות הכנה מיוחדת:

עוד בלימודים וקריירה:

אם הרעיונות האלו נראו לכם פשוטים מדי, נעבור לליגה של הגדולים: החבר'ה האלה לקחו את המתיחה במשרד צעד אחד קדימה וגרמו ללא מעט עמיתים בקיוביקל לחטוף התקף חרדה קל, קלאסי.

אמ;לק: אקדח. אם במשרד שלכם יש קרציות שאוהבים לעבוד אחד על השני על בסיס יומיומי, אין כמו להפוך את המותח לנמתח ולגרום להם לרדת מכם אחת ולתמיד. בהצלחה עם להסביר לשומר בבניין שזה אקדח בכיס וזה לא כי אתם שמחים לראות אותו.

הנה בחור שזיהה מומנטום וניצל אותו. נכון, נראה קצת מבויים, והצחוקים ברקע לא תורמים לאמינות (אנחנו נהיה נאיבים ונגיד שיש שם חדר אקוסטי), אבל אם זה אותנטי, אז זו מתיחה גאונית:

ולסיום, סרטון מתיחה כחול לבן. הוא נמצא פה רק כי הוא ממש אבל ממש... טוב תראו בעצמכם. ובבקשה אם אתם הולכים לביים סרטון מתיחה משלכם, אמן תשקיעו באפקטים כמו האלופים ממרכז שירות ומכירה אשדוד, תודה.

  >>מתלבטים מה ללמוד? המומחים שלנו מחכים לייעץ לכם בחינם>>