שיעור בבצפר
רוכשים כלים הכרחיים. שיעור בבצפר
הבצפר הוא החממה הכי טבעית לכל מי שמתעתד לרכוש כלים יישומיים בעולם הפרסום, ולהתברג אליו לאחר סיומם. כאן תינקו את החלב האיכותי ביותר של תעשיית הפרסומות ממיטב המרצים בתחום. אז אם סיימת תואר ראשון, יש לך אוריינטציה יצירתית, חשיבה אסטרטגית, ואתה רואה את עצמך עובד בעתיד בסביבה דינמית ועתירה באקשן, שם הקוד הוא: הבצפר. 

התקבלת? תהיה בטוח שאתה בחברה טובה

כמו כל דבר טוב, גם המקומות בבצפר מוגבלים וקצובים. הבצפר פותח את דלתותיו בפני אנשים יצירתיים עם ניצוץ מיוחד, שמייעדים את עצמם לחיי יצירה פורייה בעולם הפרסום. על המועמד לעבור מבחן התאמה, שבוחן בעיקר את הפוטנציאל הקיים בו לעסוק בתחום, בנוסף, יעבור המועמד ראיון אישי, כך שמקבלי ההחלטות יוכלו להתרשם ממנו. ועדת קבלה תערוך שקלול של הראיון האישי והמבחן, ותקבל את החלטותיה לגבי המועמדים.
מי שמגיע לבצפר כדי לרכוש את כל הכלים שישרתו אותו מאוחר יותר, וגם ניחן בכישרון ולא מעט מוטיבציה, ירוויח ובגדול. לא מעט מבוגרי הבצפר התברגו למשרות בכירות במיטב החברות בשוק העבודה. רז קלמנוביץ' לדוגמא, בוגר קורס פלנינג – תכנון אסטרטגיה וניהול הפרסום, שעובד היום כמנהל מותג ביקבי כרמל או יסמין בראור, בוגרת קורס פרסום ושיווק באינטרנט, שהיא כיום מבעלי החברה "לה כותרות" - יח"צ לעסקים באינטרנט, או יוגב קימור,  בוגר קורס פרסום ושיווק באינטרנט, מנהל קמפיינים בMINDAD  מדיה. וזה רק קצה הקרחון.

אין תמונה
הכשרונות הצעירים ממשיכים לעבוד. בכל מקום

הסילבוס לוהט, והקורסים יעשו לכם בצפר

במסלול הפקת וידאו וסרטים, תרכשו במסלול ייחודי את הכלים שתהיו זקוקים להם על מנת להפיק סרט פרסומת, מעריכת וידאו ועד אפקטים ופוסט פרודקשיין, ותוכלו לגדול ולהיות מפיקים.
במסלול ארט-דיירקשן, תוכלו לשלב את חוש העיצוב ורוח היצירתיות שלכם יחד, ולבסס דרך עבודה מעשית פורטפוליו מגוון ומקצועי שיסלול את דרככם הלאה, ואם תגדילו ותצטיינו תיבחרו לעשות סטאז' בשכר מלא, על ידי אחד ממשרדי הפרסום המובילים בתעשייה.
אם אתם סקרנים, כאלה שאוהבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם, וטובים בלמצוא להם פתרון אתם יכולים למצוא את עצמכם בקורס לתכנון אסטרטגיה וניהול מותג, שיכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג או מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות וארגונים. 

היעד: עבודה במשרד פרסום

תחשבו על זה: המרצה שלכם הוא מי שמחר יראיין אתכם לעבודה הראשונה שלכם בתחום, ומעבר לזה, תלמידים שיבלטו בכיתה ויוכיחו את הפוטנציאל הגבוה שלהם בתחום אליו הם מייעדים את עצמם, ייקטפו על ידי המורים שלהם לחברות פרסום כאילו היו פרחים לא מוגנים. כי מה עדיף לסמנכ"ל קריאייטיב שמחפש עובד/ת למשרד פרסום מוביל? לקבל נייר לבן עם קורות חיים, מרשימים ככל שיהיו, או יצור חי, בועט ומפוצץ בכישרון בכיתה שבה הוא מלמד מדי שבוע?
בנוסף, במהלך השנה, מקיים הבצפר אירועים לתלמידים, המפגישים אותם עם אנשי התעשייה, וניתנת להם הזדמנות להיכנס לחברות הפרסום המובילות בדלת הראשית. כך, באירוע הפורטפוליו-נייט, המסורתי בבצפר, נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכישרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים יכולים לצאת משם עם הצעת עבודה וחיוך ענק.

הבצפר מדמה את תעשיית הפרסום האמיתית

הבצפר מאגד בתוכו את המקצועות המרכזיים בענף הפרסום והשיווק: קופירייטינג, ניהול לקוחות (תקציבאות), ניהול אסטרטגיה (פלנינג) וניהול מותג, יחסי ציבור, שיווק ופרסום, ארט דיירקשן, שיווק ופרסום באינטרנט והפקת סרטי וידאו. רק שבניגוד למוסדות לימוד אחרים, כאן תוכלו ממש לחיות את עולם הפרסום שאליו אתם מייעדים את עצמכם. זה מתחיל בעובדה, שהמרצים הם מיטב המוחות שעובדים ביומיום בייעוץ השיווקי והאסטרטגי ובמשרות בכירות בתעשיית הפרסום, ומכירים את הקרביים שלה מקרוב. הנהלת הבצפר בחרה בקפידה רבה את המרצים, על פי יכולת ההדרכה שלהם, ניסיונם ורמתם המקצועיים. וממשיך בזה, שקיים שיתוף פעולה מקצועי בין מסלולי הלימוד השונים בבצפר. כלומר, בשרשרת עולם הפרסום התקציבאים מנהלים פרויקטים של לקוחות, הפלנרים מתכננים וכותבים את ה"בריפים", הקופירייטרים והגרפיקאים עושים את הקריאייטיב, המפיקים מפיקים את סרטי הפרסומת. מתקיימת עבודת צוות, כך שכל חוליה יצירתית תורמת למוצר הסופי. ובנוסף, ההכשרה והעבודה נעשות מול לקוחות אמיתיים בשוק. במקרה הטוב, יהיה לכם תיק עבודות משובח ברגע שתסיימו, במקרה העוד יותר טוב, אם היא תהיה מספיק מבריקה, העבודה שלכם תתפרסם בעולם האמיתי.