הגולש בדימוס מיק פאניניג, בן ה-37 מאוסטרליה, נחשב לפנומן בתחום הגלישה שזכה לכינוי "הברק הלבן". גם אם אינכם אוהדים של הענף הימי, סביר להניח ששמעתם על אחד מהרגעים המכוננים בקריירה שלו: לפני 4 שנים, במהלך השלב האחרון באליפות העולם בגלישה שהתקיימה בדרום אפריקה, הוא מצא את עצמו בקרב פנים מול פנים עם לא פחות מאשר כריש שניסה לטרוף אותו – והכל לעיניי המצלמות, שהעבירו את הרגעים הדרמטיים בשידור חי לכל העולם.

אלוף העולם כמובן יצא מאותה תקרית מפורסמת ללא פגע, ומאז עוד המשיך להתחרות - עד לפני כשנה, כאשר בחודש פברואר 2018 הכריז על פרישה רשמית.

מתברר שאלוף העולם לא מתכנן לנוח יותר מדי בפנסיה שלו, כי כעת מתפרסם שפאנינג חתם על חוזה העסקה חדש ל-10 השנים הקרובות, לא פחות, ששוויו נאמד במיליוני דולרים. פאנינג יהפוך להיות הפנים של חברת ציוד הגלישה האוסטרלית Rip curl, כשהמשמעות של הטייטל החדש היא "חיפוש אחר הגלים המדהימים במקומות הנידחים בעולם", או במילים אחרות: הוא הולך לקבל כסף כדי להמשיך לעשות את הדבר האהוב עליו בעולם, במקומות האקזוטיים בעולם.

View this post on Instagram

A post shared by Mick Fanning (@mfanno) on

פאנינג ציין שהוא מתרגש מההזדמנות החדשה שהתגלגלה לפתחו, שכן עבורו מדובר בהמשך ישיר לקשר הקרוב שהיה לו עם המותג, שהיה נותן החסות העיקרי שלו במשך עשרות שנים: "מערכת היחסים שנרקמה ביני ובין החברה ואנשיה היא חלק ענק בקריירה שלי, וב-20 השנים האחרונות של חיי", הוא אמר, "העסקה הזאת היא אבן יסוד נוספת במערכת היחסים הזאת, ואני לא יכול לחכות כדי לצאת לדרך ולחפש גלים".