חמשת הפיינליסטים
החמישיה הסופית. לשנה הבאה בברנז'ה הבנויה?

הגמר הגדול הוא רק ערב אחד, ויש עוד הרבה דרכים להגיע למיליון. השאלה הבאמת גדולה היא מה יעשה כל אחד מדיירי "האח הגדול" עם דקות התהילה שנפלו בחלקו. פאנל המיסטיקניות שלנו צופה שנה מעניינת ושטופת אור זרקורים לחמישיית הפיינליסטים, ומנבא שכמעט כולם ינצלו את הפרסום לטובת קמפיינים ופרסומות. טוב, בעצם לא לכל החמישייה: לאון יבלוט מעל כולם בעסקי הטלוויזיה, יוסי יחזור לעסקי הנדל"ן, עינב תמשיך לחפש שידוך, שפרה תיסע לחו"ל ואיתי - איתי יחזור לחיים הרגילים. 

לדורבן יש עניין עם פועלי בניין - השנה של יוסי בובליל

דה בובליל שואו
בובליל. סלב זה כמו גרגר חול שנושק לחול

עליזה - "אני רואה שבובליל, מזל בתולה, ינתב את הכסף לעניין נדל"ני. הוא בשנת הנדל"ן שלו. הוא יעשה פרסומות, יתארח בכל מקום אבל הוא יעשה יותר דברים שקשורים לבית. יהיה במשפחה אירוע גדול ומאוד משמח שידרוש הרבה הכנות ובזבוזים". מה אתם אומרים, שבט בובליל צריך להתחיל להכין את הצ'קים לחתונה של עינב? וחזני?

עדי - "יוסי יממש את ההצלחה ויהפוך למיני סלב, אבל הוא יתעייף מהר מאוד, אין לו אורך נשימה. פרסומת אחת או שתיים, קמפיין אחד מקסימום, כי זה יהפוך לו את החיים ויביא אותו למקומות שהוא לא היה בהם מקודם. הוא אמנם ערמומי, והבין את המשחק יותר מכל אלה שהגיעו בתמימות ורצו להיות ישרים, אבל הוא לא כזה בחיים".

אורנה - "בובליל ימשיך להתעסק בנדל"ן אבל נזכה לראות אותו בהמון תוכניות. מחכה לו שנה עם הרבה מזל, יגיעו אליו דברים מבלי שהוא יצטרך להתאמץ בשבילם".

חני - "יוסי בכל מקרה זכה, ואת המיליון הוא יקבל גם בדרכים אחרות. הוא יעשה קמפיין אחד אבל ימשיך בעסקיו הרגילים ולא ייכנס לתקשורת".

זה סופו של כל ש"צ - השנה של שפרה

אין תמונה
שפרה. זה בסדר, היא כבר יודעת איפה פתחי האוויר

עליזה - "שפרה הקשתית היא תאבת פרסום, זה מלהיב אותה כמו ילד, וההנאה מהפרסום תגרום לה לנצל את ההצלחה של התוכנית. אבל היא תסתבך עם זה. היא פרפקציוניסטית מידי, וזה דופק אותה - היא לא מעיזה, עושה ומפחדת, כמו צייר שמצייר וכל הזמן מוחק. היא צריכה שהכל יהיה מושלם ולכן הכל אצלה נעשה בלחץ ולא מצליח. היא לא בלמעלה ולא בלמטה, וגם באמצע היא לא מסתדרת. היא מורכבת. היא תשתלב בתעשייה, תעשה דברים יפים ואומנותיים, אבל זה לא יתרומם גבוה מדי שוב - בגלל פרפקציוניזם. אני גם רואה אצלה השנה נסיעה לחו"ל, להתרחק קצת מההמולה".

עדי - "שפרה יכולה להפוך להיות סופרת. היא תעשה דברים אינטלקטואלים ותנסה למנף את ההצלחה, אבל לא בטוח שתצליח. היא כבדה, לא מוכנה לזרום יותר מדי".

אורנה - "שפרה היא בחורה אוניברסלית, כשרונית ובכל תחום יש לה ידע. הייתה לה שנה לא קלה, שנה של בלבול וחשבונות נפש, אבל היא יכולה להרגע כי היא בחורה ממוזלת, למרות המלחמות הפנימיות שהיא עוברת עם עצמה. לא נראה אותה בפרסומת אלא בדברים רציניים יותר".

חני - "שפרה תקבל קמפיין ופרסום נוסף. היא תיכנס לתקשורת, אבל זה יהיה זמני. מחכה לה שנה של אכזבות רגשיות מהתוכניות, ומקשר מסוים שלא יקרה למרות רצונה".
ידענו שלא ייצא בסוף כלום מצבר, ידענו.


לאון אמר להרים ידיים - השנה של לאון

לאון עייף ומרוצה, אבל גם מודאג (תמונת AVI: האח הגדול)
לאון. ילדים יקרים, היום נלמד מה זה קרבורטור | תמונת AVI: האח הגדול

עליזה - "מי שהכי הרבה ישרוד בתודעה הוא לאון האריה. הוא בשנה חזקה מאוד, והוא יוציא את המקסימום מהתוכנית. הכוכבים לטובתו ומסדרים לו שנה של הצלחה, פריחה והשתחררות. הוא ישתלב ויזרום עם כל מה שיבוא, יינצל את כל האפשרויות שהתוכנית פתחה לו".

עדי - " הוא ינסה למנף את הפרסום שלו. אני הייתי שולחת אותו לערוץ הילדים".

אורנה - "לאון בא לעולם כדי להתפרסם, עולם הבמה הוא דחף הנשמה שלו. כל מה שקשור לאיזורים של נשים מתאים לו - מבוטיקים ועד לתוכניות נשים כמו "המהפך". בחודש פברואר הוא אפילו עולה מדרגה ועובר לעבודה חדשה ומקום מגורים חדש, אבל השנה הקרובה שלו תהיה עדיין מלאת עליות וירידות, כי הוא לא יציב מבחינת גיל היציאה לדרך".

חני - "לאון ירוויח מאוד מהתוכנית, ייכנס חזק מאוד לתקשורת ולטלוויזיה ויעשה הרבה יותר מרק קמפיין. הוא יוציא מזה את המיטב ויושפע יותר מכולם".

יא ווילי, אני מתחתנת - השנה של עינב

מתפללים להדחה (תמונת AVI: האח הגדול)
עינב. אם אני לא מתחתנת בסוף זה הכל אשמתך, האח הגדול | תמונת AVI: האח הגדול

עליזה - "עינב היא תאומים שקרובה לסרטן, כלומר היא בכלל בשנה של זוגיות, משפחה והרמוניה. לא משנה מה היא תעשה השנה - יהיה לה רייטינג גבוה. עוברת עליה שנה של למידה שהתחילה בתוכנית ותמשיך גם בחוץ".

עדי - "עינב תשתמש בפרסום של התוכנית כדי למצוא שידוך".

אורנה - "עינב, אפילו יותר מיוסי, תשים את חותמה בתודעת הציבור. היא תופיע בהרבה פרסומות, קמפיינים ואפילו תוכניות בישול, כי זה בא לה מהנשמה. היא תלווה אותנו בארבע השנים הקרובות, למרות שמשפחה מעניינת אותה הרבה יותר מקריירה".

חני - "התוכנית תעשה לה רק טוב - תעניק לה כוח, עוצמה, קידום ותפקיד גדול. עינב היא בחורה חזקה, היא תיכנס אל העולם העסקי בתפקיד ניהולי ותפתח עסק עצמאי בתחום האסתטיקה והיופי".

שום שמיניות ושום באוויר - השנה של איתי

הגריל של איתי (תמונת AVI: האח הגדול)
איתי. אם כבר ג'ינס, לפחות שיהיה נוח לקפוץ איתו | תמונת AVI: האח הגדול

עליזה - "איתי התאומים הוא מאוד מיוחד, עמוק ורגיש. בפנים הוא כמו נייר - נרטב בקלות. הוא נמצא בשנה אסטרולוגית מיוחדת ונפלאה, שנה של הגשמה, והכוכבים זורחים בשבילו, כך שהוא ייקח מהתוכנית את המיטב האפשרי. ברמה האישית והזוגית יש לו בובה של שנה, במהלכה הוא רק יתפתח וילמד".

עדי - "אני לא רואה אצלו המשכיות. מקסימום איזה קמפיין לג'ינסים".

אורנה - "הפרסום נמצא בסביבתו אבל לא בעוצמה גבוהה. איתי יהיה איתנו לתקופה קצרה, אולי פרסומת אחת או שתיים ואז ייעלם. אין לו כוח ועוצמה לדחוף את עצמו. הוא בחור רגיש מאוד שיחזור מהר מאוד לשקט שאליו הוא רגיל".

חני - "איתי יקבל מהפך משמעותי בקריירה בעקבות התוכנית, שעשתה לו רק טוב. היא תפתח לו דלתות וקשרים, תשנה לו את האישיות והוא יקבל יותר אומץ ובטחון. אבל אין ספק שהוא ילך לכיוונים אחרים מהתקשורת והפרסום".

קר שם מחוץ לבית

אז היום זה היום ומחר זה מחר, אבל ומה בנוגע לעתיד הרחוק יותר? אשכנזי לא צופה לאף אחד עתיד ורוד: "בעוד 5-10 שנים מהיום הם לא יהיו בשום מקום, אף אחד מהם לא יהיה מוכר. בכלל, ז'אנר הריאליטי הולך לחטוף סטירת לחי בעונה הבאה. תהיה נפילה גדולה, כי לקהל נמאס. ריאליטי זה כמו זיקוק - עושה אור גדול וכולם רוצים להגיע אליו, אבל אורך החיים שלו קצר, הוא נופל מהר ונגמר עם שובל מסריח מאחוריו".