וירוס הקורונה שהגיח אל חיינו בפתאומיות מחייב אותנו לשמור על ריחוק חברתי ולבלות הרבה יותר בבית, במיוחד בימי הסגר שמגבילים משמעותית את התנועה. שהייה מרובה בבית משפיעה באופן ישיר על צריכת הגז הביתי, בעיקר בשל העבודה שאנחנו מבשלים הרבה יותר. אז מי דואג שלא יחסר לנו דבר?

כאן חברת פזגז נכנסת לתמונה. מדובר בחברת הגז המובילה בישראל שדואגת לאורך כל תקופת הקורונה להמשיך ולספק את שרותיה החיוניים על מנת שכל בית אב יוכל להמשיך בשגרה בביתו בבישול, בחימום הבית ובשימוש במים חמים.

במיוחד בתקופה כזו שעיקר אוכלוסיית ישראל ספונה בביתה ואיננה "מקפידה" על מרחק 2 מטר מהמקרר, הביקוש למוצר הבסיסי של פזגז הולך וגדל. בנוסף, הסגר שהוטל השפיע גם על הנתב"ג, מה שהוביל לכך שמאות אלפי לקוחות שרגילים להיות בחו"ל או בבתי מלון בתקופת החגים, בילו השנה בבית, גם בפסח וגם בחגי תשרי. אין ספק שזהו מתכון מבורך לעוד תבשיל משפחתי טעים שמתבשל על הגז, להנאה ממקלחות באמצעות מחמם המים של החברה או יבוש כביסה מהיר.

נותנים שירות מצוין גם בעתות משבר

בפזגז הבינו מיד עם תחילת המגיפה שהצורך בשרותי החברה ובמוצריה הינו בסיסי וכך גם הצורך בנוכחות פעילה של הצוות המקצועי. כחברה מובילת שוק, הם התגייסו ונערכו בכל המישורים על מנת להמשיך ולתת שרות מצוין גם בימי המשבר.

איך הם עשו את זה אתם שואלים? היקפי האספקה תוגברו לכל מרכזי האספקה של החברה, מוקד השרות הארצי של החברה חולק לשלוש קפסולות, מתוכן שתיים פיזיות והאחת לעבודה מהבית לצורך מתן שרות רציף גם בצרכי בידוד או חלילה מחלה, תוגברו מספר העמדות במתן שירות דיגיטלי וסופקו עשרות מחשבים ניידים לצורך גיבוי מערך השרות לעבודה מהבית.

בנוסף, בפזגז ניידנו משאבים מתחומים שנפגעו משמעותית, כמו הסעדה והארחה, למתן שרות במגזר הפרטי אשר גדל משמעותית. בחברה מספרים שטכנאי ומחלקי הגז שלהם עובדים באופן רציף סביב השעון על מנת לתת את כל המענה הנדרש, תוך הקפדה מלאה על התו הסגול.