>> מה נשים רוצות: על מה אתן חשובות במיטה?

אין תמונה
תרבות כוסיות הפוטושופ השתלטה על העולם

מצד אחד, יש את הסטטיסטיקות המצ'עממות האלה שאומרות שמשהו כמו 80 אחוז מהנשים מזייפות. מצד שני, יש 100 אחוז מהגברים שבטוחים שאיתם אף אחת לא זייפה. פסדר.

אז למה אנחנו מזייפות? בגדול, אני מאשימה את ג'יזל. גם כי היא באמת אשמה, וגם כי היא סתם מעצבנת אותי. כוסית מעצבנת.

ג'יזל, למקרה שתהיתם, היא שם גנרי בעניין הזה. שם גנרי לתרבות כוסיות הפוטושופ שהשתלטה על העולם ושגורמת לנו להרגיש שאנחנו לא סקסיות בשיט אם הבטן שלנו לא שטוחה, יש לנו חצ'קון טרום מחזור, והשיער שלנו לא מסודר פיקס.

ביום יום שלנו, מלמולי ה"כוסית, כוסית" של גברים סביבנו גורמות לנו להפנים, באוטו-סוגסטיה מתוחכמת, שכדי שתרצו אותנו ותתעניינו בנו, אנחנו צריכות להיות בסטנדרט של אותה ה"כוסית כוסית". אבל מה לעשות שבערך 80 אחוז מהמין הנשי לא עומד בסטנדרט הזה. וזה נורא מתסכל.

זה נורא מתסכל, כי כשאנחנו במיטה איתכם, אנחנו עסוקות בלהכניס את הבטן, במקום בלגמור, והרי כל הדיוט יודע שכדי לגמור, אישה צריכה להיות סופר-דופר מרוכזת, ולחשוב רק על דבר אחד – אורגזמוש, והנה, ככה, באבחת מחשבה על דד רופס הלך לנו הסיכוי לגמור איתכם. ואנחנו מזייפות. גם כדי שלא תיעלבו, אבל בעיקר כדי שתעזבו אותנו בשקט.

אז תרשו לי לתקן את מה שאמרתי בהתחלה. בעצם, לא ג'יזל אשמה. גברים, אתם אשמים. אתם אשמים, כי במרדף שלכם אחרי הכוסית המושלמת, שכחתם שרובנו בשר ודם, ויריתם לעצמכם ברגל. יריתם לעצמכם ברגל, כי אף בחורה לא אוהבת להרגיש כמו פשרה, וכי אף בחורה לא תגמור עם בחור שגורם לה להרגיש כמו פשרה. מצד שני, גם אף גבר שמכבד את עצמו לא רוצה להיות "ההוא שבחורות מזייפות איתו". אז שני הצדדים מפסידים.

בפועל, אנחנו רוצות שתחשבו שאנחנו הכי סקסיות בעולם בגלל האופי שלנו, ולא בגלל שהבטן שלנו נראית כאילו היא עברה סשן ריטוש. אנחנו רוצים שתעשו מאמץ, ושתגידו לנו את זה, כדי שנוכל להרגיע קצת עם ההיסטריה של להיות מושלמות בכל תנוחה. אנחנו רוצות שתלחשו לנו באוזן בפתיינות שדווקא מה שאנחנו תופסות כפגם, זה מה שמדליק אתכם. אבל בעיקר, אנחנו רוצות להרגיש מיוחדות ויפות. כן, גם עם החצ'קון.

>> מה נשים רוצות: מחשבות על סקס

>> סוף לפוטושופ? הכנסת אישרה בקריאה שלישית את "חוק הדוגמניות"