ט"ו באב זה הזמן המושלם לבקר במקומות הכי רומנטיים ומרגשים בישראל, ולהשמיע ברקע את מיטב שירי האהבה שיהפכו את הערב הזוגי שלכם למושלם באמת. ואם אין לכם עם מי לחגוג (או שפשוט לא ידעתם במי לבחור), לחצו פליי ושקעו בתמונות המהממות של ארצנו האהובה, זה גם כייף. מבטיחים. 

 

קיסריה | "לא יכול להוריד ממך את העיניים" / מאיר אריאל

הקשתות המפורסמות יעטפו אתכם בקסם רומי עתיק וריחו המשכר של הים יחד עם השקט הנעים יהפכו את החוויה בקיסריה לממכרת. חלצו נעליים, הרגישו את החול הרך תחת רגליכם, כתבו את שמותיכם וצלמו לאינסטגרם. מושלם. מאיר אריאל ילווה אתכם בקולו העמוק, ונקווה שגם בשנה הבאה לא תורידו אחד מהשני או השנייה את העיניים.

 

ראש הנקרה | "ערב כחול עמוק" / ריטה

בקצה הצפוני של ישראל תמצאו כל כך הרבה נקודות רומנטיות להחזיק ידיים, שלא תדעו במה לבחור. טיילו בין הנקרות הקסומות והסתכלו יחדיו על הצורות המרהיבות שהן יוצרות בהשתקפות המים התכלכלים, או הביטו יחד בגלים המתנפצים על הסלעים, שיגרמו לכם להתרגש ביחד. עלו ברכבל, התחבקו חזק אם לאחד מכם יש פחד גבהים (וגם אם לא) והרגישו את הרוח הצפונית הקרירה מלטפת את הפנים. לחלוטין ערב כחול עמוק. 

 

מערות בית גוברין | "רוך וקושי" / אסף אמדורסקי

אינספור המערות הבהירות והכוכבים המנצנצים ביניהן יחזירו אתכם אחורה בזמן, למסע זוגי מרתק. טיילו בין הפתחים שיגלו לכם ביחד עולמות חדשים-עתיקים בגן הלאומי האהוב. "ארץ 1,000 המערות" נמצאת בלב שפלת יהודה ומתנשאת על שטח של 5,000 דונמים של סלע הקירטון. הקירטן מאופיין בכך שהוא סלע רך יחסית אך הוא גם עמיד יחסית, ולכך אין מתאים יותר מאשר אסף אמדורסקי, באחד משירי האהבה היפים שנכתבו כאן אי פעם.

 

מצפה רמון | "לאט לאט" / שלום חנוך

בעיירה הדרומית לוקחים הכל לאט. ברגע שתגיעו למדבר, לא תוכלו אחרת. שימו את הנייד בצד, שאפו את האוויר החם והיבש ותנו לעצמכם להירגע - ביחד. מכתש רמון, אחד מפלאי הטבע הכבירים ביותר יזמין אתכם להרגיש את גודלו ואינסופיותו של היקום, כאשר תפרשו שמיכה על הקרקע הסלעית ותירדמו אל מול מיליארדי הכוכבים שיאירו רק בשבילכם, לאט לאט. 

 

יפו | "אהובתי שלי לבנת צוואר" / עדנה גורן וקובי רכט

מסעדת דגים טובה (אפשר גם טבעוני), הים התיכון מפלרטט עם השתקפות הירח, אתם אוחזים ידיים ונהנים מהקסם היפואי. רומנטיקה קלאסית, ישראלית, נינוחה. צעדו יד ביד בטיילת, הביטו אל תל-אביב הרחוקה ושמחו ביחד שהיה לכם קל למצוא חנייה. יפו, עיר שלא נמאס ממנה אף פעם, וגם משירי אהבה ישראלים ישנים. 

>> אהבתם? בואו לפייסבוק שלנו