"יהודה יצחק הישראלי נפצע אנושות במבצע "צוק איתן" ונכנס לתרדמת. אחרי למעלה משנה יהודה התעורר, ועכשיו, כמעט שנתיים אחרי, הוא צריך לחזור לביתו לקראת שיקום ארוך ומאתגר. אבל יהודה לא יכול לחזור הביתה", כך נפתח הקמפיין הוויראלי שסחף עשרות אלפים ביממה האחרונה, שמבקש מהגולשים לתרום מספיק כסף כדי להפוך את ביתו של הלוחם יהודה מותאם לצרכיו החדשים.

משרד הביטחון מתנגד לבנות יחידת דיור מותאמת לצרכיו בעופרה, כיוון שמדובר בישוב שנמצא בשטחים ואי אפשר להוציא שם היתר בנייה. משפחתו של יהודה תומכת בו אך עדיין נדרשים דברים שאין ביכולתם לספק עבורו. 

מיד עם פרסום באמצעי התקשורת השונים על מצבו של יהודה, יצאה תנועת "ישראל שלי" בראשות שרה העצני-כהן ובשיתוף עם אביחי שורשן, ממקימי ארגון "האמת שלי", בקמפיין איסוף כספים בהאדסטארט למען יהודה.

הקמפיין פורסם בקרב פעילי רשת מוכרים וממש בשעה האחרונה, גוייס הסכום המבוקש עבור יהודה - 600 אלף שקלים. שרה העצני-כהן, יו"ר "ישראל שלי" מסרה לנו כי "עם ישראל התגייס בהמוניו באהבה בלתי נגמרת כדי להביא את יהודה הביתה לפתוח חיים חדשים. המשפחה ותנועת ישראל שלי מתרגשים מעוצמת ההיענות לפרויקט. הוכחנו ששום מכשול ביורוקרטי או פוליטי לא יעמוד בפני החיים עצמם".

** עדכון: נכון לשעות הערב (יום שישי) גויסו למעלה ממליון שקלים עבור יהודה, במהלך חסר תקדים של אחווה וערבות הדדית **

 >> רוצים להישאר מעודכנים? עקבו אחרינו בפייסבוק