בשיחת חצר בין תהילה ושם עלה לדיון אחד הנושא הנפיצים שדווקא לא עורר יותר מידי סערות בבית עד עכשיו - הסכסוך הישראלי-פלסטיני. שני הדיירים המעניינים המייצגים עמדות פוליטיות הפוכות, פתחו בשיחה כשתהילה שאלה את שם: "אם היית אחראי על משהו במדינה, מה היה הפתרון שלך?". לאחר מספר שניות ארוכות בהן חשב, ענה לה: "זכויות סוציאליות". 

כשביקשה ממנו למקד את תשובתו, תאר שם את המצב בעזה ואת מעגל הטרור המתקיים שם. "אם אני הייתי בעולם מושלם והייתי מחליט מה שצריך לעשות, אז זה לבוא ולבנות אוניברסיטאות, בתי חולים, גני ילדים, בתי ספר. בן אדם שיש לו אופציה לעתיד לא הולך להיות טרוריסט". תהילה התנגדה נחרצות לתפיסה אך שם המשיך להסביר. בתגובה להסבריו אמרה לו "השמאלנים של פעם הם כמו הליכוד של היום".

שם אמר לה: "את לא יודעת מספיק. את יודעת מי זה אורי אבנרי? מי זה אייבי נתן? מי זו ענת סרגוסטי?" כשהציג בפניה דמויות מפתח משנות השבעים והשמונים, שהובילו את השמאל הישראלי. האחרונה דרך אגב, היא אמא של שם. "האם את יודעת מה זה קו 300?" תהילה, שענתה בכנות מוערכת שאינה יודעת, קיבלה משם המלצה ללכת וללמוד. "לא בשבילי - בשבילך", אמר. "אני מציע שתלמדי על היסטוריה של מדינת ישראל והסכסוך הישראלי-פלסטיני".

אנחנו תמיד שמחים שמעודדים הרחבת ידע ותוהים, האם אחרי שתהילה תלמד יותר על המצב המדיני בישראל, היא יכולה "לעבור צד"? כדי לבדוק את זה היא צריכה לשרוד את ההדחה הערב, ואז עד, אם אתם רוצים ללמוד עוד קצת על הסכסוך ועל ישראל בכלל, אתם יכולים להיכנס לכאן 

האח הגדול: ימי ראשון ושלישי ב- 21:00