האמנים מבקרים בבסיס צה"ל (צילום: artists4israel)
האמנים מבקרים בבסיס צה"ל | צילום: artists4israel

אחרי שבביקור הקודם שערך הארגון הפכו רחובותיה של נתניה למיצג אמנות, וחומותיה האפורות של כרם שלום נצבעו בצבעי הקשת, חזרו השבוע אנשי "אמנים למען ישראל" לארץ לפרויקט מיוחד נוסף - ואופנתי במיוחד.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בפעם הקודמת שאנשי "אמנים למען ישראל" הגיעו לכאן, הם הקימו מיצגי אמנות שונים בערים ברחבי הארץ וגם בבסיסי צה"ל. הפעם, הארגון הבינלאומי ששם לעצמו למטרה להילחם בחרם שהוכרז על ישראל במקומות שונים בעולם, חזר לכאן יחד עם חלוצי אופנה אמריקנים לפעילות מיוחדת.

ביקור בביה"ס דולב (צילום: artists4israel)
ביקור בביה"ס דולב | צילום: artists4israel

האמנים העבירו בבסיסי צה"ל סדנאות יצירה מיוחדות וחילקו פריטי לבוש בחינם לחיילים. האמנים הספיקו לבקר גם בבית הספר דולב לנערות בסיכון שבבנימין, והעניקו להן בגדים אופנתיים של אייקון האופנה ליה מקווינסי, בעלת מותג אופנת הרחוב  Married to the Mob.

סדנאות אופנה בקהילות שונות (צילום: artists4israel)
סדנאות אופנה בקהילות שונות | צילום: artists4israel
גרפיטי נגד החרם (צילום: artists4israel)
גרפיטי נגד החרם | צילום: artists4israel

האמנים ביקרו גם בבסיס צה"ל בזיקים, מעצב המותג NYSM העביר סדנה לחיילים להכנת חולצות. בגן יבנה, האמנים bournrich ו-Rik Lee העבירו לילדים לסדנאות ציור וריסוס על הקירות.

אמנים למען ישראל (צילום: artists4israel)
צילום: artists4israel
riklee אמנים למען ישראל (צילום: artist4israel)
צילום: artist4israel

עוד אמן מוכשר שהגיע יחד עם המשלחת היצירתית הזאת הוא אסטבן אוריול, שהחל את דרכו כצלם כנופיות פשע בלוס אנג'לס. בהמשך השבוע הוא יעביר סדנאות צילום בקהילות שונות ברחבי הארץ בארץ.

סדנאות צילום ברחבי הארץ (צילום: artists4israel)
סדנאות צילום ברחבי הארץ | צילום: artists4israel

"אחרי שהבאנו לישראל את אמני הגרפיטי הכי גדולים בעולם, "אמנים למען ישראל" גאים להרחיב את הפעילות שלה לאופנה האורבנית, צילום ועיצוב צעצועים", אמר מנכ"ל הארגון קרייג דרשוביץ. "אופנה אורבנית היא הצעד הבא בהסברה שלנו, משום שאלו המותגים והרעיונות שמעצבים את תפיסת עולמם של הילדים כיום".