מסע קניות זו לא תמיד משימה פשוטה. הקניונים לרוב מלאים באנשים, העמידה הממושכת על הרגליים עלולה להיות מתישה והשיטוט המרוכז בין הקולבים יכול לדרוש מאמץ מנטלי לא קטן. יחד עם זאת, לעיתים אין ברירה, כי לא תמיד אפשר למצוא את כל מה שאוהבים אונליין וכן, לפעמים כיף למדוד וכיף להיות באווירה של שופינג וזה גם פשוט מספק פאן לנשמה - לצאת לסיבוב בקניון הקרוב. בין אם זה לצורך בדיקת הסיילים או בשביל חידוש יסודי של המלתחה, על מנת שתזכו לחוויית קניות חיובית ומועילה, פנינו לסטייליסטית יהלי אביכזר, שריכזה במיוחד לקוראות mako מספר טיפים מקצועיים שכדאי להכיר לפני השופינג הבא.

את הכי יפה כשנוח לך

רגע לפני שאנחנו יוצאות ליום ארוך בלימודים או בעבודה, אנחנו חושבות היטב על פרטי הלבוש שלנו, ובוחרות היטב את הבגדים ואת הנעליים הנוחות ביותר שברשותנו. למה שלא תעשי זאת גם כשאת יוצאת למסע קניות?

"כשאת מכוונת לשופינג ארוך, תחשבי מראש על בגדים נוחים. כאלו שניתן להוריד וללבוש בקלות ובמהירות", מציעה אביכזר. "חשוב לא לבחור בחולצות עם כפתורים רבים שעשויים להקשות על המדידה, וכן להימנע מנעליים עם שרוכים שיכולים לגרום להתעסקות מיותרת. בימים חמים אני הייתי אפילו ממליצה על כפכפים, ולא לשכוח זוג גרביים דקות בתיק. כך תוכלי לשמור על חוויית קנייה קלה ונעימה".

בואי ממוקדת

מכירות את התחושה שאתן נכנסות לקניון ושוכחות לרגע למה הגעתן? התחושה המוכרת לרוב יכולה לגרום לשתי תוצאות שונות: או שלא תקני כלום - או שתקני הרבה יותר מדי. איך תתמודדו עם משבר הרכישות? פשוט מאוד - תגיעו מוכנות.

"חשוב לתכנן את הקנייה מראש", מזכירה אביכזר. "תחשבו מראש אילו פריטים חסרים לכן בארון, תתמקדו בלמצוא אותם ותתאימו את מה שאתן קונות לסגנון האישי שלכן".

חשבי מעבר לכאן ועכשיו

יצאת לקנות חולצה מכופתרת ספציפית? מחפשת זוג מסוים של מכנסיים? אין שום בעיה, אבל תמיד כדאי לייצר בראש לוק כדי לוודא שהפריט ישמש אותך יותר מפעם אחת.

"בעת בחירת פריט בחנות, הסתכלי על התמונה המלאה כי חשוב לא רק לראות את הפריט בנפרד, אלא לחשוב בצורה יצירתית ולנסות להתאים אותו לשלושה אאוט-פיטים שונים לפחות", אומרת אביכזר. "אם הפריט יתאים בקלות לכמה לוקים שונים, זה סימן שיש לך בידיים פריט ששווה לקנות".

שכבות, שכבות, שכבות

שיטת הבצל, אופנת השכבות, יו ניים איט, אבל זה כבר ברור שהטרנד החזק לחורף 2024 הוא ריבוי השכבות. איך תשיגו את הלוק שאתן רוצות בלי לקנות מלתחה שלמה? מסתבר שיש פריט אחד חשוב במיוחד.

"להרכבת לוק השכבות, חולצה מכופתרת לבנה קלאסית היא הפתרון המושלם", מגלה אביכזר. "יש לפריט הזה יכולת ייחודית להשתלב עם כמעט כל גוון וסגנון, יכולת שתסייע לך ליצור לוקים מגוונים וסופר אפקטיביים. לסיכום, קניית חולצה לבנה מכופתרת היא בחירה חכמה שתוסיף לארון שלך הרבה יותר גיוון ואפשרויות".

פריט הזהב

לכל אחת יש את ה-פריט הסודי שלה, שמשדרג כל לוק. על מנת לצאת מחוויית הקניות מרוצה לטווח ארוך, נסי למצוא בדיוק את אותם הפריטים העל-זמניים שרלוונטיים תמיד ושיוכלו להשתלב עם כל אאוט-פיט ולהקפיץ משמעותית כל לוק.

"מבחינתי, אחד הפריטים המומלצים להשקעה היא חגורה", מגלה אביכזר. "חגורה נכונה יכולה להוסיף עניין לכמעט כל פריט בארון שלך".

קונות בזול - אבל בטוב

מה יגדיר האם מסע שופינג היה מוצלח? התחושה שרכשנו את הפרטים הטובים ביותר - במחירים המשתלמים ביותר. עם קצת חיפוש מקדים וחשיבה מראש - תוכלו גם אתן לצאת ממסע הקניות שלכן מרוצות ועמוסות בפרטים חדשים שבאמת נחוצים לכן.

״הדבר משדרג כל מסע שופינג איכותי וטוב, זה לסיים אותו בהרגשה שהשקיות שלך הן value for money", אומרת אביכזר. "לכן אני ממליצה לא להתבייש ולחפש את הסיילים השווים ואת המחירים הכי משתלמים, כי המטרה היא הרי לא סתם לקנות, אלא למצוא את הדברים הכי יקרים במחירים הכי משתלמים".