מצוינות מתחילה בהבנה של הערך המוסף שמביאה מצוינות לחיינו האישיים, המשפחתיים, המקצועיים, החברתיים והלאומיים. היא הסמל המסחרי של ישראל בעולם. בזכותה בנינו כאן מדינה משגשגת, צבא מנצח והפכנו לאומת הייטק בלתי מעורערת.

מצוינות היא גם המנוע לאליפויות ספורטיביות, מדליות וזכיות מקצועיות, והיא מילת המפתח  להצלחה בכל היבט שתבחרו, בכל תחום עליו תצביעו. וכן, היא גם הסוד לחיים מאושרים ומצליחים.

מי הם אותם אנשים מצוינים? אלה הם אנשים הצמאים לאתגרים, אינם  חוששים להתמודד עם בעיות מורכבות בתנאים של חוסר וודאות, מסמנים מטרות וחותרים אל היעד בהתמדה ונחישות, ומי שאינם מפחדים לטעות, להיכשל, ליפול ולקום ולהמשיך הלאה.

המיומנויות שלנו, תרגול של מרכיבים שהוזכרו למעלה והטמעתם בחיי היומיום, מביאים מצוינות לחיינו. וזו, מביאה סיפוק והצלחה אישית.

היופי הגדול במצוינות שמביאה אנשים לפריצת גבולות, התפתחות אישית והשגת המטרות והיעדים שחשובים להם בחיים, היא שמדובר בבחירה שאפשרית לכל אדם, בכל גיל ומכל מגזר. הסיבה לכך הינה שבניגוד להצטיינות, בה צריך להיות טוב יותר מאחרים, מצוינות היא לנצח את עצמך. להיות כל יום טוב יותר ממה שהיית אתמול.

הכל אפשרי! השאלה היא לא האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות בשביל שזה יקרה.

בואו להכיר את פרויקט הדגל הלאומי: שבוע המצוינות הישראלית. מיד לאחר חגיגות העצמאות, בין 7-12 במאי תחגוג ישראל מצוינות בשבוע שלם בו נשים מצוינות בקדמת השיח הציבורי והתקשורתי, נוקיר ארגונים ישראלים שוחרי ומקדמי מצוינות ונחשף למאות אירועי מצוינות וסיפורי מצוינות מעוררי השראה וחינמיים לקהל הרחב.

את שבוע המצוינות הישראלית השיקה לפני שנה קרן טראמפ, והחל מהשנה מובילה אותו הרוח הישראלית, חברת בת של הסוכנות היהודית.

אז אם אתם ואתן שואפים ושואפות למצוינות, להיות הכי טובים וטובות במה שאתם עושים ועושות, כנסו למפת המצוינות, בחרו את האירוע שלכם ובואו לקבל השראה.

"מצוינות היא מידת הרצון, השאיפה למצוינות היא מידת ההשקעה, והשמים הם הגבול".

 

.