אחרי שהספקנו להתרגש מההגעה של "לאב איילנד" לישראל, ואחרי שקיבלנו הצצה קטנה לגרסה הישראלית של הפורמט, הגיע הזמן להבין - מה בעצם קורה שם?

אז אנחנו יודעים שיש לתוכנית מעריצים שרופים שצפו בכל העונות מכל המדינות (ואנחנו נחזור אליהם בהמשך), אבל עבור בני התמותה שבינינו – הנה מדריך "לאב איילנד" למתחילים. מה הולך לקרות בווילה הסקסית בעולם?

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

יכול להיות שהשאלה הכי בוערת כרגע היא לא "מה?", אלא "איפה?". אז התשובה היא שהעונה מתרחשת במיקום אקזוטי ומהמם ביופיו ביוון. עכשיו שהורדנו את הסוגייה הבוערת הזו מסדר היום - בואו נתפנה ל"מה?".

הצצה ראשונה למה שמחכה לנו בווילה המטורפת (צילום: פיני סילוק, freetv)
הצצה ראשונה למה שמחכה לנו בווילה המטורפת | צילום: פיני סילוק, freetv

חוקי המשיכה

אל אי האהבה שלנו יגיעו 10 תושבים – 5 יפים ו-5 יפות. מרגע הכניסה, אין למשתתפים קשר לעולם החיצון. בשלב הראשון, תושבי האי יתחלקו לזוגות ללא שום היכרות מוקדמת. כל זוג יישן ביחד במיטה וחלק מהמשימות יתבצעו בזוגות. מה שמוביל אותנו לחלק הבא.

המשימות

לאורך העונה, תושבי האי יעברו משימות קלילות ומשעשעות שיאתגרו את הבחירות שלהם בבני זוגם ויעמידו אותם בפני פיתויים שונים. אבל מה קורה אם מישהו לא יעמוד בפיתוי, אתם שואלים? שאלה מצוינת.

הצצה לווילה המטורפת של "לאב איילנד" (צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv)
בריכת הענק והג'קוזי שבהם ישתכשכו הדיירים | צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv

עקרון ההחלפה

במידה ומישהו מתושבי האי יחליט להחליף פרטנר, הוא יוכל לעשות זאת בכל שלב. עם זאת, עד לטקס הזוגיות הקרוב, בו יוכלו להחליף את בני זוגם באופן רשמי, כל הזוגות צריכים לישון עם בני הזוג הרשמיים הנוכחיים שלהם.

>>להצטרפות לFreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

עניין טקסי

במהלך העונה יתקיימו טקסי זוגיות, במהלכם הבנים או הבנות יבחרו מחדש בני זוג. הם יכולים להישאר עם בני הזוג הנוכחיים שלהם, או להחליף. בתום כל טקס, מי שיישאר ללא זוג – יודח מהמשחק.

עמית פורטל (צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv)
צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv

חוק השימור

במהלך העונה יתקיימו כניסות משתתפים נוספות, במסגרתן ייכנסו לווילה מתמודד או מתמודדת שיצטרכו להילחם על מקומם באי. לכל אחד מתושבי האי החדשים תינתן ההזדמנות לצאת לדייט עם המתמודד או המתמודדת שהכי מעניינים אותו.

סופרפאנס

הבטחנו שנחזור למעריצים השרופים של התוכנית, נכון? אז 50 מהם, שנקראים סופרפאנס, עוקבים אחר שהותם של המשתתפים בווילה וישפיעו על התקדמות המשחק. במספר נקודות קריטיות במהלך העונה, הסופרפאנס יתבקשו להביע את דעתם על המתרחש בווילה ועל המשתתפים, ולבחירות שלהם תהיה השפעה אקוטית על ההמשך.

אז עכשיו שאתם מעודכנים בכל הפרטים הבסיסיים – נשאר רק לעלות על בגד ים, לתפוס צבע ולחכות לעליית העונה.